کد خبر: 15373 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 خرداد 1399 - 10:23
بیشتر فروشگاه‌های گناوه به صورت خودجوش تعطیل شدند+تصاویر

نوای جنوب:صاحبان بیشتر فروشگاه‌های گناوه برای جلوگیری از ورود مسافر و حفظ سلامتی خود و دیگران کسب و کارشان را تعطیل کردند.

نوای جنوب:صاحبان بیشتر فروشگاه‌های گناوه با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و احتمال حضور تعداد زیادی مسافر از شهر‌های آلوده به این شهر، محل کسب خود را به صورت خودجوش تعطیل کردند تا هم سلامتی خود و خانواده‌های خود را تضمین کنند و هم از هجوم مسافر به بندر گناوه جلوگیری شود.

بیشتر فروشگاه‌های گناوه به صورت خودجوش تعطیل شدند

پیش از این رئیس اتاق اصناف گناوه از واحدهای صنفی این شهر خواسته بود مغازه‌ها را در تعطیلات عید فطر به صورت خودجوش تعطیل کنند.

بازار بندر گناوه در شمال استان بوشهر یکی از بازارهای پرمشتری در این استان است و هر سال در اسفند و اوایل بهار بسیاری از هموطنان از نقاط دور و نزدیک برای خرید به این بندر می‌روند.

بیشتر فروشگاه‌های گناوه به صورت خودجوش تعطیل شدند

در این بندر پنج هزار و ۶۳۰ واحد صنفی فعالیت دارند که دو هزار و ۴۰۰ واحد از این تعداد در مراکز تجاری مشغول به فعالیت هستند.

اتحادیه اصناف شهرستان گناوه بازار این بندر را از ششم اسفند پارسال با مشارکت خودجوش بازاریان برای جلوگیری از مسافرت ساکنان استان‌های درگیر با ویروس کرونا به این منطقه و حفظ سلامتی شهروندان تعطیل کرد و بازار پس از ۵۰ روز تعطیلی،  ۳۱ فروردین بازگشایی شد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/15373