نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 خرداد 1399 - 14:58

نوای جنوب:مدیر امور آبفای شهرستان دشتی از حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب شرب در کاکی خبر داد و اظهار داشت:به‌منظور افزایش ظرفیت میزان آب دریافتی و رفع مشکل آب شهر کاکی شهرستان دشتی اقداماتی مهمی انجام شد و یکی از راه‌کارهای که مسئولان شرکت آب و فاضلاب بوشهر برای حل این مشکل در پیش گرفتند حفر یک حلقه چاه بود .

نوای جنوب:  

حفر یک حلقه چاه آب در کاکی با مشارکت شورا و شهرداری

مدیر امور آبفای شهرستان دشتی از حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب شرب در کاکی خبر داد و اظهار داشت:به‌منظور افزایش ظرفیت میزان آب دریافتی و رفع مشکل آب شهر کاکی شهرستان دشتی اقداماتی مهمی انجام شد و یکی از راه‌کارهای که مسئولان شرکت آب و فاضلاب بوشهر برای حل این مشکل در پیش گرفتند حفر یک حلقه چاه بود .

وی عمق این چاه حفر شده را ۹۷ متر دانست و بیان کرد: این چاه قادر است ۱۴ لیتر در ثانیه آبدهی کند.

مدیر امور آبفای شهرستان دشتی با بیان اینکه چاه آب در کاکی با هزینه ۳میلیارد ریال حفر و تجهیز شده است افزود: آب این چاه پس از ارسال به آزمایشگاه و پس از اخذ تاییدیه‌های لازم به شبکه شهری وارد شده و هم اکنون در دسترس مردم می‌باشد.

وی افزود: چاه حفر شده در شهر کاکی تا حدود بسیار زیادی کمبود آب را جبران و مشکلات این شهر را رفع خواهد کرد.

مدیر امور آبفای شهرستان دشتی با بیان اینکه این چاه با مشارکت شورا و شهرداری شهر کاکی حفر شده است تصریح کرد: در این راستا جادارد ضمن ابراز سپاس و قدردانی مدیرعامل شرکت از شورا و شهرداری کاکی امیدواریم این فعالیت به اقدامی مشارکتی در بین تمام شهرداران و دهیاران شود


کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
حمزه پور

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار