کد خبر: 15292 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 خرداد 1399 - 07:08
پیام شهردار برازجان به مناسبت روز جهانی قدس

نوای جنوب:ظلم‌ستیزی و دفاع از مظلوم، یکی از خصوصیات متعالی بشر است که در دنیای امروز بر اثر تاثیر تبلیغات جاعلان حقیقت و سارقان اندیشه‌های آزاد، تحت‌الشعاع بسیاری سیاست‌های سلطه جویانه قرار گرفته اما هنوز هم فراوانند ملت‌های آزاداندیش و آرمانخواهی که کرامت انسانها و حقوق انسانی جوامع را پاس می‌دارند و حامی مستضعفانند.





 

نوای جنوب:هر کس ندای استغاثه‌ی مسلمی را بشنود و پاسخ نگوید، مسلمان نیست...
"حضرت محمد (ص)"

ظلم‌ستیزی و دفاع از مظلوم، یکی از خصوصیات متعالی بشر است که در دنیای امروز بر اثر تاثیر تبلیغات جاعلان حقیقت و سارقان اندیشه‌های آزاد، تحت‌الشعاع بسیاری سیاست‌های سلطه جویانه قرار گرفته اما هنوز هم فراوانند ملت‌های آزاداندیش و آرمانخواهی که کرامت انسانها و حقوق انسانی جوامع را پاس می‌دارند و حامی مستضعفانند.
ملت مسلمان ایران نیز بر اساس آموزه‌های مکتب متعالی تشیع و فرهنگ اصیل ایرانی و به مصداق "بنی آدم اعضای یک پیکرند" همواره در ردیف اول حمایت از مظلوم و قیام علیه ظالم بوده‌اند.
نامگذاری آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس شریف توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و برگزاری پرشکوه آن طی تمام سالهای گذشته نمود بارز این مدعاست.
اینک دوباره در آستانه‌ی روز قدس قرار داریم؛ روز مهم امت اسلام در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از صهیونیزم خونریز و ظالم.
اینجانب به نوبه‌ی خود ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنانه‌ی همه‌‌ی شما همشهریان عزیزم و گرامیداشت روز مقدس قدس، سربلندی و سعادت همه‌ی مسلمین جهان را از درگاه احدیت مسئلت مینمایم.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/15292