کد خبر: 15204 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 30 ارديبهشت 1399 - 06:35
از میان 4 گزینه حاضر در شورا؛
3 عضو شورا غایب بودند ،خورشیدیان شهردار بوشهر شد+جزئیات

نوای جنوب:در این جلسه سه عضو شورا شامل برزگرزاده، آسایش و توسلی غایب بودند.

نوای جنوب: 

  فردین خورشیدیان با ۶ رای موافق شواری شهر، شهردار بوشهر شد.

  در جلسه عصر دوشنبه شورای شهر بوشهر، فردین خورشیدیان سرپرست فعلی شهرداری با ۶ رای موافق اعضای شورای شهر به عنوان شهردار انتخاب شد.

در این جلسه سه عضو شورا شامل برزگرزاده، آسایش و توسلی غایب بودند.

در این جلسه خورشیدیان (سرپرست فعلی شهرداری)، احمدبارگاهی (مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری)، فرخ بنه گزی (شهردار سابق امام حسن) و اعظم صمصامی (شهردار سابق آبپخش) برنامه‌های خود را برای تصدی سمت شهرداری بوشهر اعلام کردند که در نهایت خورشیدیان توانست نظر شورای شهر را جلب کند.

همچنین عباس زاده، سیامک احمدی و محمد نجفی هم که دیروز به عنوان گزینه های تصدی شهرداری مطرح شده بودند، در این جلسه حضور نیافتند.

در جلسه شورای شهر، ابتدا رای گیری کتبی و مخفی درباره 4 گزینه صورت گرفت که خورشیدیان در این مرحله یک رای مخالف و 5 رای موافق داشت، اما در رای رسمی و الکترونیکی 6 رای داشت. گفته می شود هاشم زاده بار نخست به وی رای مخالف داده بود.

همچنین در مرحله نخست رای گیری از اعضای شورای شهر، بارگاهی و صمصمامی 3 رای موافق و بنه گزی 2 رای موافق داشتند.

شایان ذکر است سید نورالدین امیری که از شهریور ۹۷ شهردار بوشهر بود، ۱۴ اردیبهشت از سمت خود استعفا کرد تا شورای این شهر برای تعیین شهردار مرکز استان دست به کار شود.

پس از این استعفا، شورای شهر فردین خورشیدیان را به عنوان سرپرست شهرداری بوشهر معرفی کرد؛ کسی که پیش از این هم دو بار این سمت را داشته و معاون شهرسازی شهرداری می باشد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/15204