کد خبر: 15119 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 26 ارديبهشت 1399 - 08:25
فرمانده پایگاه دریایی بوشهر اعلام کرد:
جزئیات تشییع پیکر شهدای بوشهری حادثه ناوچه کنارک

نوای جنوب:فرمانده پایگاه دریایی ارتش در بوشهر گفت: پیکر مطهر شهدای حادثه ناوچه کنارک طبق پیش بینی های انجام شده، جمعه یا شنبه وارد استان بوشهر می شوند.

نوای جنوب:ناخدایکم جعفر تذکر با اشاره به اینکه ۵ نفر از شهدای حادثه ناوچه کنارک از استان بوشهر هستند، بیان کرد: ۲ نفر این شهیدان اهل بوشهر، یک نفر روستای نظر آقا بخش سعدآباد، یک نفر برازجان و یک نفر هم اهل روستای چاه تلخ جنوبی شهر اهرم  ازست.

تذکر با بیان اینکه مراسم استقبال از این شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد، تصریح کرد: خانواده شهدا و عموم مردم باتوجه به شیوع ویروس کرونا، مراسم بصورت خودرویی و با احترام نظامی برگزار می شود.





وی افزود: قرار است پیکر شهدای سانحه شناور کنارک نیروی دریایی ارتش، پس از تشییع به شهرستان های محل زادگاه خود باز گردند.

تذکر با بیان اینکه مراسم تشییع روز بعد از دریافت پیکر شهدا انجام می شود، ادامه داد: بنابه درخواست خانواده های این شهدا پس از مراسم تشییع، مراسم تدفین دو تن از شهدای بوشهری صبح در بهشت صادق و مراسم تدفین سه تن دیگر از آنها ساعت ۱۶ بعد از ظهر در زادگاه خود انجام می شود.

عصر روز یکشنبه بیست و یکم اردیبهشت در حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش در آبهای جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد که ۱۹ پرسنل این شناور به شهادت رسیدند و ۱۵ نفر نیز مجروح شدند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/15119