کد خبر: 15116 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 ارديبهشت 1399 - 08:15
آغاز اجرای پروژه زیربنایی تعویض،نوسازی واستاندارد سازی شبکه آب شرب محله کاووسی های شهر وحدتیه +تصاویر

نوای جنوب: با مشارکت وپیگیری های مستمر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی و تلاش و همت آبفا وحدتیه پروژه زیربنایی تعویض،نوسازی و استاندارد سازی شبکه آب شرب محله کاووسی های شهر وحدتیه آغاز گردید.

نوای جنوب: با مشارکت وپیگیری های مستمر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی و تلاش و همت آبفا وحدتیه پروژه زیربنایی تعویض،نوسازی و استاندارد سازی شبکه آب شرب محله کاووسی های شهر وحدتیه آغاز گردید.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در همین ارتباط مهندس عباس دهقان ریاست آبفا شهر وحدتیه طی گفتگویی تصریح نمود: در طول سالیان گذشته یکی از مشکلات اساسی در سطح شهر که گاها موجبات زحمت، نگرانی و نارضایتی عمومی را سبب گردیده، فرسوده بودن و ناکار آمد بودن شبکه آب شرب بوده که الحمدالله از سالیان گذشته تاکنون با مشارکت، همراهی وتعامل ارزشمند مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر با آبفا گامهای اساسی در جهت خرید وتهیه لوله و اتصالات  استاندارد همچنین اجرای پروژه تعویض، نوسازی واستاندارد سازی شبکه آب شرب شهر صورت گرفته به نحوی که درحال حاضر اکثر نقاط شهر دارای شبکه آب استاندارد و کارآمد هستند.

 مدیر آبفا شهر وحدتیه ادامه داد: یکی از نقاطی که دارای مشکلات متعدد در بحث آب شرب بودند،محله کاووسی ها و کوچه شهید افشار بود که با مشارکت و پیگیریهای مکرر آقای مهندس عباسی شهردار، آقای کشاورز  ریاست و سایر اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه و با مهیا شدن امکانات وادوات لازم،مراحل اجرایی تعویض و نوسازی شبکه فرسوده آب شرب این محله به طول یک کیلومتر آغاز گردیده و هم اینک حدود ۲۷۰ متر آن لوله گذاری گردیده است. 

 دهقان با یادآوری نقش اساسی ومهم شبکه نو و کارآمد در توزیع و انتقال منظم و استاندارد آب شرب به منازل شهروندان اظهار داشت:
امید است با یاری خداوند متعال در تابستان سال جاری وبا تمهیدات صورت گرفته و همکاری مسئولانه مردم، مشکلی در توزیع آب شرب شهر وحدتیه نخواهیم داشت. 

 ریاست آبفا شهر وحدتیه درپایان از مشارکت وتعامل سازندگی وهمیشگی شهردار،ریاست و اعضای  شورای شهر همچنین همراهی وتعهد شهروندان عزیز تقدیر وتشکر نمودند.

 











لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/15116