نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 ارديبهشت 1399 - 10:41

نوای جنوب: هیئتی متشکل از رئیس شورا ، شهردار خارگ ، نایب رئیس شورا و جمعی از مدیران شهرداری با حضور در دفتر جناب آقای پیرزاده سرپرست عملیات عمومی پایانه های نفتی با وی دیدار و گفتگو کردند .

نوای جنوب:هیئتی متشکل از رئیس شورا ، شهردار خارگ ، نایب رئیس شورا و جمعی از مدیران شهرداری با حضور در دفتر جناب آقای پیرزاده سرپرست عملیات عمومی پایانه های نفتی با وی دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار که به منظور تبریک انتصاب جناب پیرزاده به عنوان سرپرست عملیات عمومی برگزار شد. بهروز خواجه ؛ رئیس شورای اسلامی شهر با آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در جلسه انتصاب شایسته جناب پیرزاده را به وی تبریک گفت .

خواجه در ادامه افزود : با در نظرگیری سالها خدمت صادقانه ، روحیه مردم داری و تجارب ارزنده جناب پیرزاده این انتخاب نوید بخش اتفاقات مثبتی برای آینده جزیره مقاوم خارگ خواهد بود . مجموعه شورا همچون گذشته در راستای خدمات بهینه و در خور شهروندان فهیم خارگ ، آماده همکاری با مجموعه عملیات عمومی پایانه های نفتی بوده و و تلاش دارد تا موجبات رضایتمندی مردم را بیش از پیش فراهم آورد .

یوسف وطن دوست ؛ نایب رئیس شورا نیز در سخنانی انتخاب به جا و شایسته جناب پیرزاده که از دیرباز به عنوان یکی از مدیران توانمند مجموعه پایانه های نفتی به شمار می رود را تبریک گفت و افزود : حضور جناب پیرزاده در این منصب به عنوان شخصی که همواره در کنار مردم و با مردم بوده است مایه مباهات است . مجموعه عملیات عمومی همواره با حفظ وظیفه سازمانی خود در کنار مردم بوده و با ارائه خدمات پیرامونی نقش خود را در آبادانی خارگ به خوبی ایفا نموده است . امید داریم با شکل گیری تعاملات فی مابین و با بهره گیری از ظرفیت های موجود شاهد رشد روز افزون خارگ باشیم .

عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ ضمن تشکر از همکاری ها و مساعدت بسیارخوب جناب دکتراسدروز و تبریک مسئولیت جدیدبه جناب پیرزاده به عنوان فردی کارکشته برای ایشان در ادامه راه خدمت رسانی آرزوی موفقیت کرد . شهردار خارگ در ادامه با قدردانی از همکاری های مجموعه پایانه های نفتی در گذشته و دوران مدیریت شهرداری وشورای کنونی افزود : امید داریم با هم افزایی و مشارکت دو مجموعه در فرصت باقیمانده این دوره شاهد خدماتی در خور شأن مردم جزیره خارگ باشیم مردمی که با صبر و استقامت مثال زدنیشان حق ویژه ای بر گردن این آب و خاک دارند .

پیرزاده ؛ سرپرست عملیات عمومی پایانه های نفتی نیز اظهار کرد : حضور فعال شورا وشهرداری در واقع مایه آرامش خاطر مردم و مطالبه گران است . پیرزاده در ادامه به بیان نقطه نظرات خود در ارائه خدمات هرچه بهتر از سوی مجموعه شهرداری و شورا پرداخت و افزود : شهرداری و شوراها در حوزه شهری به عنوان پیشانی نظام در خدمت به مردم هستند و با همت وحمیت بالا در خط مقدم خدمت رسانی به ولی نعمتانشان گام بر می دارند .
وی خاطر نشان کرد : هدف همه ما خدمت صادقانه و جلب رضایتمندی مردم است . مجموعه عملیات عمومی با تمام توان خود در کنار مجموعه شهرداری وشورا آماده خدمت رسانی به شهروندان است . انشالله با شکل گیری تعاملات سازنده و دو سویه، خدمات ارزنده ای را در جهت رفاه حال مردم شریف خارگ و رفع مشکلات ایشان ارائه دهیم.

 

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار