نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 ارديبهشت 1399 - 23:34
عصر امروز

نوای جنوب:فرماندار بوشهر هم با قدردانی از تلاش شرکت آب و فاضلاب بوشهر در بهبود وضعیت آبرسانی افزود: در یکسال گذشته فعالیت‌های مهم و چشمگیری در حل مشکلات آبرسانی بوشهر انجام شده که خدمات این شرکت ستودنی است.

نوای جنوب: به گزارش نوای جنوب عبدالحمید حمزه‌پور عصر دوشنبه  در  جلسه بررسی مشکلات آبرسانی و نوسازی شبکه بوشهر با بیان اینکه طرح‌های مهم آبرسانی در شهر بوشهر اجراء شده است از افزایش ظرفیت تولید آب از آب‌شیرین‌کن 10 هزار متر مکعبی بوشهر خبر دادو اظهار داشت: ظرفیت تولید آب از تاسیسات آب شیرین‌کن 10 هزار مترمکعبی بوشهر به 22 هزار و 500 مترمکعب در شبانه‌روز افزایش یافته است که نقش مهمی در جبران کمبود آب این شهر دارد.

وی با اشاره به نوسازی شبکه آبرسانی شهر بوشهر با همکاری شرکت‌های آب و فاضلاب دیگر استان‌ها افزود: در این راستا بیش از 17 کیلومتر شبکه فرسوده آبرسانی شهر بوشهر نوسازی و توسعه یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح آب‌شیرین‌کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر خاطر نشان کرد: با روندی که در پیش است فاز نخست این پروژه که نقش مهمی در تامین آب شهر بوشهر دارد امسال وارد مدار تولید می‌شود.

در اجرای خط انتقال آب بوشهر 250 میلیارد ریال تخصیص یافت

حمزه‌پور با بیان اینکه برای انتقال آب این پروژه خط انتقال آن به طول 7 کیلومتر اجرا شده است تصریح کرد: برای اجرای این خط انتقال آب 250 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

وی از اجرای طرح خط انتقال آب از میدان مطهری تا مرکز شهر خبر داد و بیان کرد: این پروژه به طول 5 کیلومتر  است که با تکمیل آن مشکل افت فشار آب در  محلات شمالی شهر بوشهر برطرف می‌شود

حمزه‌پور با بیان اینکه برای اجرای خط انتقال آب یاد شده اعتبار لازم تخصیص یافته است تصریح کرد: این پروژه که مراحل مناقصه آن انجام و پیمانکار انتخاب شده به‌زودی عملیات اجرایی آن با اعتبار 175 میلیارد ریال آغاز می‌شود و این در حالی است که 50 درصد لوله و تجهیزات آن خریداری شده است.

رفع نوبت بندی آب در محلات جنوبی شهر بوشهر






مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر  از خارج شدن نوبت بندی آب در محلات جنوبی شهر بوشهر خبر داد و افزود:  با نوسازی شبکه آبرسانی و افزایش ظرفیت تولید آب از آب شیرین‌کن جیره بندی و نوبت بندی آب در محلات دواس، بهمنی، خواجه‌ها،  مخ بلند و میر علمدار شهر بوشهر برای نخستین بار با اجرای طرح های آبرسانی برداشته شد.

حمزه‌پور با اشاره به اینکه اصلاح و بازسازی خطوط انتقال و شبکه و انشعاب در مناطق کمتر برخوردار تنگک‌ها وسرتل و امامزاده و محلات جبری و بهبهانی‌ها افزود:با اجرای این پروژه‌ها وضعیت آبرسانی در این مناطق بهبود و افت فشار برطرف شده است.

تخصیص  425 میلیارد ریال  برای اجرای طرح آبرسانی بوشهر

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای این طرح‌ها خاطر نشان کرد: در مجموع برای اجرای 2 خطوط انتقال از آب شیرین‌کن 35 هزار مترمکعبی و میدان شهید مطهری تا مرکز بوشهر 425 میلیارد ریال  اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اجرای شبکه فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: طول شبکه فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر 32 کیلومتر است که روند اجرایی مطلوبی دارد.

حمزه‌پور  تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه که مراحل پایانی آن می‌گذراند وضعیت دفع فاضلاب در بافت تاریخی و محلات هم‌جوار آن بهداشتی می‌شود که نقش تاثیرگذاری در افزایش سلامتی مردم دارد.

فعالیت‌های مهم و چشمگیری در حل مشکلات آبرسانی بوشهر انجام شد،گزارش نوای جنوب می افزاید

فرماندار بوشهر هم با قدردانی از تلاش شرکت آب و فاضلاب بوشهر در بهبود وضعیت آبرسانی افزود: در یکسال گذشته فعالیت‌های مهم و چشمگیری در حل مشکلات آبرسانی بوشهر انجام شده که خدمات این شرکت ستودنی است.

عباس جمشیدی با تاکید بر تسریع در اجرای اصلاح شبکه آبرسانی بوشهر تصریح کرد: با مشارکت شهرداری و اداره آب و فاضلاب شهرستان بوشهر طرح نوسازی شبکه آبرسانی در محلات مختلف بوشهر اجرا شده که تسریع در تکمیل آن در آستانه فصل تابستان امری ضروری است.

وی با بیان اینکه توجه ویژه‌ای به تخصیص اعتبارات ابرسانی به ویژه نوسازی شبکه آبرسانی بوشهر شده است افزود:  نسبت به تخصیص اعتبار برای اصلاح شبکه آبرسانی در محلات شهر بوشهر توجه ویژه‌ای شده است.

فرماندار بوشهر اجرای طرح شبکه فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد:  در اجرای شبکه فاضلاب در بافت تاریخی با همه مشکلات آن به خوبی و با موفقیت اجراء شد که بهره‌برداری از آن سبب رضایت‌مندی مردم محلات در این بافت می‌شود.

جمشیدی با اشاره به اجرای پروژه آب شیرین‌کن به ظرفیت 35 هزار متر مکعب در ساحل بوشهر خاطر نشان کرد: در مجموع در اجرای طرح‌های آبرسانی و شبکه فاضلاب در بوشهر اقدامات مهمی انجام شده که تکمیل آنها تحول شگرفی ایجاد می‌کند.

در حل مشکلات آبرسانی شهر بوشهر در محلات مختلف بوشهر طرح‌های مهمی اجراء شد






رئیس شورای شهر بوشهر نیز با قدردانی از تلاش و خدمات ارزنده شرکت آب و فاضلاب بوشهر گفت: در یکسال گذشته در حل مشکلات آبرسانی شهر بوشهر در محلات مختلف طرح‌های مهمی اجراء شده که تکمیل آنها عمده مشکل این بخش برطرف می‌شود.
ابوذر دهدار اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن 35 هزار متر مکعبی، افزایش ظرفیت تولید آب از آب شیرین‌کن 10 هزار مترمکعبی، نوسازی شبکه آبرسانی در محلات جنوبی و رفع نوبت‌بندی توزیع آب و  شبکه فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر را از اقدامات مهم شرکت آب و فاضلاب بوشهر دانست و گفت:  اجرای این طرح‌ها در مدت کوتاهی قابل تحسین و قدردانی است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
حمزه پور

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار