کد خبر: 14952 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 20 ارديبهشت 1399 - 17:16
توسط شهردار خارگ
تجلیل از کارگران نمونه مجموعه شهرداری جزیره خارگ +تصاویر

نوای جنوب:با حضور شهردار ، معاونت اجرایی و مدیران واحدهای حراست ، مالی و جمعی از کارگران واحدهای اجرایی ، نشست تجلیل از کارگران نمونه شهرداری خارگ به مناسبت روز جهانی کار و کارگر برگزار گردید .

نوای جنوب: با حضور شهردار ، معاونت اجرایی و مدیران واحدهای حراست ، مالی و جمعی از کارگران واحدهای اجرایی ، نشست تجلیل از کارگران نمونه شهرداری خارگ به مناسبت روز جهانی کار و کارگر برگزار گردید .

شهردار خارگ در حاشیه این نشست با تبریک هفته جهانی کار و کارگر به کارگران مجموعه شهرداری از تلاش ها و زحمات کارگران متعهد و پرتلاش بخش های اجرایی شهرداری در خدمت رسانی به شهروندان و انجام شایسته امورات محوله در سال ۱۳۹۸ تشکر و قدردانی کرد .

عبدالحمید صفایی اذعان کرد : تاخیر به وجود آمده در برگزاری این نشست به دلیل مرخصی دوره ای کارگران بود و تصمیم بر آن شد تا به منظور برگزاری هر چه با شکوه تر، در زمان کنونی در خدمت کارگران نمونه مجموعه باشیم .

مدیریت شهری خارگ افزود : حضور مستمر و همت تلاشگران واحدهای خدمات شهر ، فضای سبز ، تاسیسات همواره کارنامه ای مثبت را برای مجموعه در پی داشته است . از ابتدای شیوع ویروس کرونا کارگران مجموعه شهرداری بصورت روزانه عملیات ضدعفونی کردن سطح شهر را به انجام رسانده و نقش مهمی را در کنترل این بیماری و وضعیت مطلوب کنونی جزیره ایفا نمودند .

در پایان با اهدا لوح سپاس و هدایا از کارگران منتخب واحد های اجرایی شهرداری تجلیل به عمل آمد .

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/14952