نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 ارديبهشت 1399 - 07:39
بدنبال استعفای دیروز

نوای جنوب:سید نورالدین امیری در ارتباط با دلایل استعفای خود از سمت شهرداری بوشهر اظهار داشت: مهمترین دلیل استعفای من از شهرداری بوشهر این بود که می‌خواستم شهر ضرر نکند.








نوای جنوب:سید نورالدین امیری در ارتباط با دلایل استعفای خود از سمت شهرداری بوشهر اظهار داشت: مهمترین دلیل استعفای من از شهرداری بوشهر این بود که می‌خواستم شهر ضرر نکند.

شهردار مستعفی بوشهر با اشاره به روند طی شده در جریان استیضاح خودش توسط اعضای شورای شهر اضافه کرد: استیضاح من ناپلئونی بود و اختلافات همچنان باقی است و از هفته گذشته برخی از اعضای شورا به دنبال طرح سؤال هستند.

وی با اشاره به اینکه شهردار می‌بایست در این اوضاع بد اقتصادی بجای اینکه تمام‌وقتش را به پاسخگویی به شورا بگذراند باید به دنبال تحقق بودجه باشد افزود: دلیل استعفای من نه مشکل خانوادگی بوده و نه شخصی.

امیری تاکید کرد: در این شرایط دو راه پیش روی من بود؛ یا با این وضعیت می‌ساختم و شهر به خاطر اختلافات ضرر می‌کرد و یا کنار می‌رفتم تا به شهر آسیبی نرسد.

وی در مورد جلسه خود با شورا گفت: در جلسه امروز اولویت‌ها و توضیحات لازم را در مورد استعفاء به اعضای شورای شهر دادم و به نظرم فردا نتیجه مشخص می‌شود.

امیری گفت: در طول این مدت پای انتصاب‌ها ایستادم و هزینه دادم، ولی الان برخلاف میل باطنی و برای اینکه شهر بیشتر از این آسیب نبیند استعفا دادم.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه امشب شورای شهر با امیری شهردار مستعفی، قرار شد در جلسه فردا در این خصوص تصمیم گیری شده و همزمان سرپرست شهرداری هم تعیین شود.

شنیده ها حاکیست کریم علی حسنی گزینه مطرح برای تصدی شهرداری مرکز استان می باشد. در پی استعفای نورالدین امیری از شهرداری بوشهر، انتخاب جایگزین وی در دستور کار قرار می گیرد.

طبق شنیده ها، کریم علی حسنی فرماندار فعلی شهرستان دیر به عنوان گزینه جدی برای شهرداری بوشهر مطرح گردیده است.

ظاهرا وی از سوی برخی مسئولان استانداری به اعضای شورای شهر پیشنهاد شده است.گویا پس از تعیین سرپرست شهرداری، قرار است شهردار جدید بوشهر حداکثر طی دو هفته آینده انتخاب و برای صدور حکم به وزارت کشور معرفی شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار