نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 ارديبهشت 1399 - 21:49
امروز

نوای جنوب:ابوذر دهدار که موضوع استعفا خبر شهردار بوشهر را رسانه ای کرد این را هم گفت که از دلایل استعفاء شهردار اطلاع ندارد و فقط از طریق نامه ای در جریان قرار گرفته است.





 

نوای جنوب:بعد از ظهر امروز و در نطق پیش از دستور، رییس شورای اسلامی شهر بوشهر خبر از استعفا دکتر امیری شهردار بوشهر داد.

ابوذر دهدار که موضوع استعفاء خبر شهردار بوشهر را رسانه ای کرد این را هم گفت که از دلایل استعفاء شهردار اطلاع ندارد و فقط از طریق نامه ای در جریان قرار گرفته است.
رییس شورای شهر بوشهر این را هم گفته که قرار است که پس از پایان جلسه علنی امروز شورا، در یک نشست غیرعلنی دیگر در تالار شورای شهر، دلیل و یا دلایل این اقدام دکتر امیری را از زبان وی بشنوند و سپس تصمیم گیری کنند.
شنیده ها حاکی است که دکتر امیری شهردار بوشهر در این نشست حاضر شده و وجود یک سری گرفتاری ها از جمله پروژه تحقیقاتی که نیاز است چند صباحی در خارج از کشور آن را دنبال کند ، از دلایل استعفایش بیان کرده است.
بر این اساس قرار است که فردا بعد از ظهر ، شورای شهر بوشهر تشکیل جلسه دهد و پس از بررسی لازم در خصوص استعفای شهردار بندر بوشهر وارد شور شود.
در صورتی که شورا با استعفای دکتر امیری از شهرداری بوشهر موافقت کند، یکی از معاونین کنونی و یا روسای سازمان های تابعه شهرداری موقتا به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب و کار معرفی شهردار جدید تا پایان اردیبهشت ماه نهایی می شود.

گفته می شود یکی از مدیران دولتی و یکی از مدیران شهرداری بوشهر از گزینه های اصلی شهرداری بوشهر هستند



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار