نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 ارديبهشت 1399 - 15:33

نوای جنوب: به گفته این مقام انتظامی، با توجه به افزایش مبلغ به صورت کارت به کارت تا سقف ۱۰ میلیون تومان در ایام شیوع بیماری کرونا، مردم به هیچ وجه فریب پیام‌ها و تماس‌های افراد ناشناس رانخورند.

نوای جنوب: 

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از مردم خواست فریب کسانی که به بهانه بردن جایزه، شماره حساب می‌خواهند نخورند.

 سرهنگ جوشن سهرابی گفت: کلاهبرداران با شیوه‌های مختلف با مردم تماس می‌گیرند و با بیان این که برنده قرعه کشی اپراتور‌های تلفن همراه و یا دریافت کمک هزینه به علت بیکاری بر اثر شیوع ویروس کرونا شده‌اند از طعمه‌های خود می‌خواهند که مشخصات حساب خود را برای واریز وجه در اختیار این افراد قرار دهند.

او افزود: کلاهبرداران پس از ترغیب افراد و کشاندن آنان به سمت خودپردازها، موجودی حساب آن‌ها را باشگرد‌های خاص، خالی می‌کنند و به حساب‌های مختلف انتقال می‌دهند.

 رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر ادامه داد: برای پرداخت و انتقال وجه نیازی به مراجعه حضوری به دستگاه خودپرداز و برای انتقال وجه به حساب، نیاز به ارسال مشخصات کامل حساب نیست.

سهرابی تاکید کرد: مردم در چنین شرایطی شماره کارت و حساب خود را نباید ارائه کنند، زیرا سبب کلاهبرداری‌های مختلف از جمله واریز مبالغ از حساب دیگران از سوی کلاهبرداران می‌شود که عواقب آن به عهده صاحبان حساب است.

او افزود: با توجه به افزایش مبلغ به صورت کارت به کارت تا سقف ۱۰ میلیون تومان در ایام شیوع بیماری کرونا، مردم به هیچ وجه فریب پیام‌ها و تماس‌های افراد ناشناس رانخورند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از مردم خواست، مواردی مانند درخواست‌های تلفنی و یا حضوری افراد ناشناس برای انجام هرگونه عملیات بانکی، انتقال وجه، کارت به کارت و ارائه رمز اول و دوم کارت بانک را بامرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پلیس اگاهی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار