نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 ارديبهشت 1399 - 22:19
در پیامی

نوای جنوب:تاسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا را باید در زمره‌ی اقداماتی دانست که در راستای تحکیم حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش در نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته است. راهی موثر و کارآمد برای مشارکت مردم در تصمیم‌گیریها و تصمیم‌سازیهایی که نقشی غیرقابل انکار در کیفیت زندگی شهروندان ایفا میکند.





 

نوای جنوب:پیام شهردار برازجان به مناسبت فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها*

"امرهم شوری بینهم"

تاسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا را باید در زمره‌ی اقداماتی دانست که در راستای تحکیم حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش در نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته است. راهی موثر و کارآمد برای مشارکت مردم در تصمیم‌گیریها و تصمیم‌سازیهایی که نقشی غیرقابل انکار در کیفیت زندگی شهروندان ایفا میکند.
به حق باید گفت شوراهای اسلامی شهر و روستا در کنار دیگر نهادهای مردمی که انتخاب آنها مستلزم جلب رای عمومی شهروندان است به عنوان نمادهای روشن مردم‌سالاری دینی در سرزمین اسلامی ما شناخته می‌شوند.
اینک که در آستانه‌ی نهم اردیبهشت ماه و روز شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم، اینجانب نیز به نوبه‌ی خود این مناسبت فرخنده را به همکاران عزیزم در مجموعه‌ی ارزشمند شورای اسلامی شهر برازجان تبریک عرض می‌نمایم. امید که در مسیر خدمت صادقانه به مردم شریف شهر و میهنمان همواره ثابت قدم باشیم.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار