نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 ارديبهشت 1399 - 19:29
تحقق وعده اجرای نسیم ۱۹ مدیر درمان تامین اجتماعی استان در راستای ارتقای خدمات درمانی استان بوشهر:

نوای  جنوب:وی اضافه کرد: این طرح در راستای هماهنگی با برنامه های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به منظور کنترل و پیشگیری بیماری کرونا و پویش در خانه ماندن اجرا شده است.








 

نوای جنوب:تحقق وعده  اجرای نسیم ۱۹ مدیر درمان تامین اجتماعی استان در راستای ارتقای خدمات درمانی استان بوشهر:
وزش نسیم ۱۹ از پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی مبعث بوشهر

به گزارش نوای جنوب  مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به آغاز طرح نسیم 19 مهمترین اهداف این طرح گفت: ما در اجرای این طرح اهدافی را مدنظر داشتیم که از مهمترین آنها می توان به پیشگیری از درگیر شدن و خطر آلودگی بیماران مزمن و سالمندان با ویروس کرونا، تسهیل دسترسی بیمه شدگان دارای بیماری مزمن، سالمند و بازنشستگان به خدمات درمانی مراکز ملکی، کاهش میزان مراجعه غیر ضرور به مراکز درمانی در راستای رعایت فاصله اجتماعی، کاهش هزینه های درمانی (پرداخت از جیب) بیمه شدگان و کاهش هزینه های جنبی مانند ایاب و ذهاب، وقت و فرصت های کاری و شغلی بیمه شدگان استان اشاره نمود.
دکتر نویدی فرد افزود: در استان بوشهر 24 هزار بیمار دارای پرونده بیماری مزمن چون دیابت، فشارخون، بیماری های قلبی و عروقی و اعصاب و روان داریم که 5 هزار و 500 نفر از آن ها مربوط به شهرستان بوشهر و بقیه مربوط به دیگر شهرستان هاست.
زهرا نویدی فر افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی به منظور حفظ سلامت این عده، طرح نسیم 19(نسیم 19 : نوروز سلامتی ،یار مردم برابر کووید 19) را به صورت پایلوت و با مشارکت 12 نفر از کادر درمان خود در پلی کلینیک تخصصی مبعث اجرا کرده است .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: آغاز این طرح با سه خانواده ارزشمند همسر شهید، مادر دو مددجوی تحت پوشش بهزیستی و یک بازنشسته عزیز آغاز گردید.
وی اضافه کرد: این طرح در راستای هماهنگی با برنامه های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به منظور کنترل و پیشگیری بیماری کرونا و پویش در خانه ماندن اجرا شده است.
 مدیردرمان تامین اجتماعی گفت: با اجرای این طرح دیگر نیازی نیست این بیماران برای تامین دارو مراجعه کنند بلکه کادر درمان خود به در منازل بیماران رفته وضمن تب سنجی و اندازه گیری فشارخون، به طور رایگان دارو را تحویل می دهند.
 نویدی فرد ادامه داد : این طرح با شیوع ویروس کرونا اجرایی شده و در صورت موفق بودن، پس از رفع  کرونا هم ادامه می یابد.







کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر نویدی فرد

نظرات کاربران
سپاس فراوان از عملکرد خانم دکترنویدی فرد مدیریت محترم درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر جهت انجام به موقع و موفقیت آمیز طرح نسیم۱۹
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار