نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 ارديبهشت 1399 - 17:59

نوای جنوب:مهدی نیکنام نایب رئیس شورای شهر برازجان با انتشار پیامی  روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت





 

نوای جنوب:مهدی نیکنام نایب رئیس شورای شهر برازجان روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت

 

سلام و احترام

فرهنگ كار، عالي ترين تصوير سازندگي و تحول است كه حضرت محمد (ص) پيامبر مهر گستر اسلام در روند زندگي انسان ها، بر دستان توانمند كارگر بوسه زده و با اين عمل به احسن وجه، منزلتي شگرف به اين قشر بخشيده است.

كارگران بازوان حركت هر جامعه‌اي به سوي رشد، تعالي و شكوفايي هستند بي شك همه پيشرفت‌هاي حاصل در مسير زندگي نشات گرفته از رشد، پويايي فكر و گسترش انديشه‌ورزي است و در هر جامعه‌اي كه از فرصت انديشه و بازوي هنرمند كارگران بهتر استفاده شود توسعه و پيشرفت رونقي دو چندان خواهد يافت.


در همین راستا بر خود لازم می دانم فرارسیدن هفته کار و کارگر را به پیشگاه آحاد جامعه کارگری به ویژه کارگران زحمتکش شهرستان دشتستان و شهر برازجان که بسان بازوی توانمند و موتور محرکه اقتصاد کشور محسوب می شوند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.

امید است در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال “جهش تولید” نامگذاری شده است، با همت و عزم راسخ همیشگی کارگران دلسوز و متعهد، شاهد افزایش و رشد چشمگیر تولید در راستای تحقق عملی شعار سال باشیم.

از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و سرافرازی همه زحمتکشان عرصه صنعت و تولید به ویژه کارگران خدوم شهر برازجان در مسیر توسعه و آبادانی بیش از پیش میهن اسلامی را آرزومندم.

مهدی نیکنام
نائب رییس شورای اسلامی شهر برازجان



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
مهدی نیکنام

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار