نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 ارديبهشت 1399 - 12:14

نوای جنوب: انس با کلام الله و سپردن خویش به دامان عشق الهی فضیلتی است که تنها دلهای بیدار را امکان پذیر است و فرصتی اینچنین نصیب هرکسی نخواهد شد.





 

نوای جنوب:رمضان، بهار قرآن و هنگام رستاخیز دلها در ضیافت آفریدگار بی‌ همتاست. فصل برگشت به خویشتن و عاشقی کردن در پیشگاه محبوب بی‌ همتایی که دل و جان و هرچه داریم و نداریم از وجود بی‌ بدیل اوست. اینک در آستانه‌ ی حلول فصلی دیگر از دلدادگی قرار داریم. آغاز ماه رحمت و برکت؛
رمضان‌ الکریم را باید با دل و جان پاس داشت و لحظه لحظه‌اش را برای تعالی روح و تکامل اندیشه غنیمت شمرد. انس با کلام الله و سپردن خویش به دامان عشق الهی فضیلتی است که تنها دلهای بیدار را امکان پذیر است و فرصتی اینچنین نصیب هرکسی نخواهد شد.
امید که توفیق بیابیم از فضایل بی‌بدیل این ماه عزیز بهره‌ی کافی ببریم.اینجانب به نوبه‌ ی خود حلول ماه مبارک رمضان را به همه‌ی شما شهروندان ارجمند برازجانی و مردم شریف و خداجوی دشتستان تبریک عرض نموده آرزو میکنم بیشترین بهره‌ها از ماه ضیافت الهی نصیبتان شود.


همچنین با توجه به وقوع بحران شیوع ویروس کرونا و فشارهای اقتصادی وارده بر اقشار آسیب‌پذیر جامعه، بدون شک ایجاد روحیه‌ی همدلی و کمک به خانواده‌های آسیب‌پذیر از جمله فضائل ویژه‌ای است که همیشه در ماه مبارک رمضان جلوه‌ای دیگر داشته اما امسال به یک ضرورت اجتماعی و انسانی بدل گشته است. امید می‌رود توفیق خدمت در این زمینه نیز نصیب همه‌ ی ما شود.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار