نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 ارديبهشت 1399 - 17:14
روزگذشته

نوای جنوب:همچنین دکتر نویدی فرد به همراه هیئت همراه ضمن بازدید میدانی و پایش روند اجرایی تصمیمات رفاهی اخذ شده برای پرسنل مانند ایاب و ذهاب و حوزه های تغذیه، تصمیمات لازم را در این خصوص اخذ نمود که باعث استقبال پرسنل و رضایتمندی از تصمیمات صورت گرفته گردبد.

نوای جنوب:
به گزارش نوای جنوب  دکتر نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر به همراه معاونان و برخی از کارشناسان ستادی از بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه دیدار کرد.
در جلسه ای که با حضور دکتر نویدی فرد مدیر درمان، معاونان، ریاست بیمارستان و نجفی بوهندی رئیس شورای شهر عسلویه که در بیمارستان برگزار شد، پیگیری و ارزیابی برنامه های توسعه ای بیمارستان از جمله برنامه ارتقاء بیمارستان کوچک مقیاس به بیمارستان جنرال ۶۴ تختخوابی و همچنین ارزیابی و مکان یابی ایجاد چهار تخت ویژه آی سی یو با استفاده از زیرساخت های موجود و با کمک مشارکت شرکت پتروشیمی مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه رییس شورای شهر عسلویه نیز با قدردانی از عملکرد و تعامل خوب بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) تامین اجتماعی عسلویه با پتروشیمی ها و مدیران منطقه، حمایت کامل شورا از توسعه همه جانبه بیمارستان را اعلام نمود.
همچنین در این دیدار دکتر نویدی فرد ابتدا در بازدید از آزمایشگاه بیمارستان، ضمن تبریک روز آزمایشگاه از پرسنل آن واحد تقدیر و تشکر به عمل آورد.
پس از آن جهت تشکر و قدردانی از تلاش ها رشادت‌ها و ایثارگری‌های همکاران در مقابله با کرونا ویروس از بخشهای مختلف بیمارستان دیدار و با پرسنل گفتگو نمود.
همچنین در این دیدار مدیر درمان ضمن بازدید از بخش های مختلف، در ارزیابی برنامه استراتژی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان برابر کوروناویروس (امداد بک) از نزدیک از اقدامات انجام شده در بیمارستان دیدار کرد.
از دیگر برنامه های این بازدید، دیدار از پروژه ایجاد انبار ملزومات بیمارستان و همچنین بازدید و ارزیابی عملکردی و میدانی از واحد‌های درمانی و پشتیبانی بیمارستان توسط معاونین و کارشناسان ستادی می توان اشاره نمود.
همچنین دکتر نویدی فرد به همراه هیئت همراه ضمن بازدید میدانی و پایش روند اجرایی تصمیمات رفاهی اخذ شده برای پرسنل مانند ایاب و ذهاب و حوزه های تغذیه، تصمیمات لازم را در این خصوص اخذ نمود که باعث استقبال پرسنل و رضایتمندی از تصمیمات صورت گرفته گردبد.













کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر نویدی فرد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار