کد خبر: 14395 ، سرويس: اخبار استان فارس
تاريخ انتشار: 02 ارديبهشت 1399 - 23:07
طبخ یک میلیون پُرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان ویژه نیازمندان استان فارس

نوای جنوب:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) از راه اندازی 72 آشپزخانه در استان فارس جهت طبخ یک میلیون غذای گرم در ماه مبارک رمضان ویژه افطار نیازمندان خبر داد.

نوای جنوب:محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در مراسم افتتاحیه اولین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی و در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان امسال در قالب رزمایش بخشش ایرانیان و برای پویش همدلی و کم مومنانه به نیازمندان و فقرا، طرح اطعام مهدوی اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح به یاری خداوند با راه اندازی 72 آشپزخانه به نیابت 72 یار امام حسین (ع) در شهرستان های استان فارس، حدود یک میلیون پرس غذای گرم برای اطعام نیازمندان در افطار های ماه مبارک رمضان ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا طبخ خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس تصریح کرد: با همکاری آستان مقدس شاهچراغ (ع) اولین آشپزخانه من باب تبرک امروز در حرم مطهر افتتاح شد و بقیه مراکز طبخ نیز در شهرستان های استان افتتاح خواهد شد.

بذرافشان در مورد راه های مشارکت در این طرح گفت: مردم عزیز و متدین نیز می توانند با واریز کمک های نقدی خود را از طریق کد دستوری #1*071*8877* و شماره کارت مجازی 0432-0000-9979-6037 و با تحویل کمک های غیر نقدی خود به مراکز و دفاتر کمیته امداد در این طرح سهیم باشند.

گفتنی است رزمایش بخشش ایرانیان از فروردین ماه سال جاری با هدف ایجاد زمینه‌های جلب مشارکت مردم و خیران برای ارائه کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا در کمیته امداد در حال برگزاری است.
لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/14395