کد خبر: 14371 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 ارديبهشت 1399 - 11:21
خیر گناوه‌ای از کادر درمانی تقدیر کرد+عکس

نوای جنوب:خیر گناوه‌ای برای تشکر و قدردانی از کادر پزشکی بیمارستان گناوه در مبارزه با کرونا و همچنین تشکر از پرستاران این بیمارستان مراسمی را برگزار کرد.

نوای جنوب:

خیر گناوه‌ای از کادر درمانی در روز پزشک تقدیر کرد  خیر گناوه‌ای برای تشکر و قدردانی از کادر پزشکی بیمارستان گناوه در مبارزه با کرونا و همچنین تشکر از پرستاران این بیمارستان مراسمی را برگزار کرد.

 در این مراسم که با حضور پرستاران و پزشکان بیمارستان و همچنین رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه برگزار شد از ۱۳۷ پزشک و پرستار این بیمارستان تقدیر و هدایایی اهدا شد.

خیر گناوه‌ای در این مراسم گفت: برای تقدیر و تشکر از پزشکان و پرستاران این بیمارستان در مبارزه با ویروس کرونا و روحیه دادن به کادر درمانی این مراسم تدارک دیده شد هر چند که این تقدیر اندک کاری است که می‌توان در برابر زحمات بزرگ و ستودنی کادر درمانی انجام داد.

مهندس عباس علیشاهی بیان کرد: امروز از ۱۳۷ نفر کادر درمانی و پرستاری بیمارستان تقدر و هدایایی به رسم یاد بود به این پزشکان و پرستاران اهدا شد که در برابر تلاش و کوشش این عزیزان به اندازه یک ذره هم نمی‌شود .

رئیس بیمارستان امیرالمونین(ع) گناوه همچنین در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مهندس علیشاهی گفت : مهندس علیشاهی کمک های زیادی به حوزه درمان گناوه کرده است از جمله احداث اولین پایگاه انتقال خون در گناوه که جز سومین پایگاه انتقال خون در استان است.

دکتر علی دریانورد ادامه داد: کلنگ زنی یک بیمارستان بزرگ در گناوه که مراحل اداری آن به پایان رسیده است به زودی و با هزینه شخصی این خیر آغاز خواهد شد .

او عنوان کرد: از بدو ورود ویروس کرونا به کشور خیرین زیادی با تهیه ماسک, گان بهداشتی و دستکش به حوزه درمان گناوه کمک کردند که از زحمات همه این خیرین تقدر و تشکر می‌شود .

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/14371