نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 ارديبهشت 1399 - 09:55
در سالروز تاسیس سپاه پاسداران

نوای جنوب:حبیبه فخرایی رئیس شورای شهرستان دیر در سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این روز را به فرماندهی و پرسنل سپاه پاسداران استان بوشهر و شهرستان دیر تبریک گفت





 

نوای جنوب:دوم ارديبهشت ماه هر سال يادآور 2 رويداد مهم در تاريخ پر فراز و نشيب انقلاب اسلامي است. در دوم ارديبهشت 1358در حالي كه هنوزمدت كوتاهي از پيروزي شكوهمند انقلاب و استقرار نظام جمهوري اسلامي ايران سپري نشده بود، با تدبير حكيمانه بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شكل گرفت.
سپاه پاسداران نهادي انقلابي است كه به همت جوانان انقلابي و جمعي از افسران مومن كشور و با هدف حراست از انقلاب نوپا و مقابله با توطئه هاي بدخواهان و دسيسه هاي دشمنان شكل گرفت و از آن پس، هر جا كه ضدانقلاب و استكبار جهاني قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامي و دست اندازي به كيان و مرزهاي كشور را داشتند، براي عمل به تكليف انقلابي خود حضور يافت و در دفاع از آرمان هاي انقلاب و حراست از مرزهاي جغرافيايي كشور مجاهدت كرد .

ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر ، سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را به غيور مردان سپاه و بويژه فرماندهان،پرسنل و سربازان سپاه پاسداران خصوصا فرماندهی و کارکنان ایثارگر سپاه پاسداران شهرستان دیر تبریک وتهنیت عرض می نمایم .

 

                                                                                                     حبیبه فخرایی

                                                                                          رئیس شورای شهرستان دیر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
حبیبه فخرایی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار