نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 ارديبهشت 1399 - 09:47
صادر شد

نوای جنوب:بر خود لازم می‌دانم روز زمین را نیز به همه‌ی دوستداران طبیعت، فعالان محیط زیست و دلسوزان زمین پاک تبریک عرض نموده، مراتب آمادگی شهرداری برازجان را جهت ادامه‌ی همکاری با فعالان حوزه‌ی محیط زیست اعلام نمایم.








نوای جنوب:دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران است. نهادی انقلابی که در نخستین سال پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با فرمان رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد تا به عنوان یک بازوی نظامی کارآمد، حافظ نظام و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی مردم ایران باشد و اینک در پنجمین دهه از حیات خود همچنان به عنوان بازوی مقتدر نظام، در سایه‌ی فرامین مقام معظم رهبری به ایران عزیزمان خدمت می‌کند.
اینجانب به نوبه‌ی خود این روز فرخنده را به همه‌ی جان‌برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون این عزیزان به عنوان قهرمانان عرصه‌ی جهاد و ایثار برای وطن را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.
همچنین روز دوم اردیبهشت ماه مصادف با بیست و دوم ماه اوریل در تقویم جهانی به عنوان روز زمین نامگذاری گردیده است. روزی برای پاسداشت زمین به عنوان آفریده‌ی شگفت انگیز خداوند و جایی برای زیستن انسان‌ها؛ موهبت بزرگی که اگر قدر دانسته نشود، با چالش حیاتی بزرگی مواجه خواهد گردید و دیگر محیط مناسبی برای زندگی نخواهد بود! لذا بر همه‌ی ما فرض است که هر کدام به نوبه‌ی خود پاسدار حرمت و سلامت زمین باشیم و در راه حفظ این کره‌ی شگفت‌انگیز به عنوان محیط زیست خود و فرزندانمان کوشا باشیم.
بر خود لازم می‌دانم روز زمین را نیز به همه‌ی دوستداران طبیعت، فعالان محیط زیست و دلسوزان زمین پاک تبریک عرض نموده، مراتب آمادگی شهرداری برازجان را جهت ادامه‌ی همکاری با فعالان حوزه‌ی محیط زیست اعلام نمایم.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار