کد خبر: 14296 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 30 فروردين 1399 - 12:30
به مناسبت شهادت دکتر فخری
پیام دکتر ابراهیم رضایی به مناسبت شهادت اولین شهید سلامت استان بوشهر

نوای جنوب:اینجانب به نوبه خود این عروج آسمانی را به خانواده ایشان و مدافعان سلامت تبریک و تسلیت عرض می نمایم. رجاء واثق دارم که این شهید عزیز در جوار سرور و سالار شهیدان و برادر شهیدشان عزتی جاودانه خواهند یافت.





 

نوای جنوب:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

دیار دشتستان بار دیگر شاهد پرکشیدن فرزندی فرهیخته به سوی لقاء الله است. عروج آسمانی شهید دکتر غلامرضا فخری اولین شهید سلامت استان بوشهر موجب تاثر و تالم گردید.
چه نیکو و ماناست که فردی زندگیش مشق ایثار و فداکاری و فرجامش بهره مندی و متنعم شدن از رزق الهی باشد و بی شک پرچم این عزیزان بر زمین نخواهد ماند.

اینجانب به نوبه خود این عروج آسمانی را به خانواده ایشان و مدافعان سلامت تبریک و تسلیت عرض می نمایم. رجاء واثق دارم که این شهید عزیز در جوار سرور و سالار شهیدان و برادر شهیدشان عزتی جاودانه خواهند یافت.دکتر غلامرضا فخری اهل برازجان و متخصص بیهوشی و مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های نفت در تهران و خوزستان، بعد از روزها مبارزه با بیماری کرونا، امروز در بیمارستان مسیح دانشوری تهران در سن ٤٩ سالگی به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

ابراهیم رضایی
منتخب مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/14296