نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 فروردين 1399 - 21:02
در خصوص مطالبات مردم

نوای جنوب:در پی انتقادهایی که از مسئولان شرکت‌های نفتی و گازی مستقر در استان بوشهر صورت گرفته است، برخی از نفتی‌ها به آمارسازی پرداخته و اعدادی اعلام می‌کنند که مورد تائید مردم و مسئولان نیست.





نوای جنوب:(وارده)مسئولانی که مقابل مطالبه‌گری می‌ایستند/دلیل حمایت معاون غیربومی استاندار بوشهر از نفتی‌ها چیست؟

در پی انتقادهایی که از مسئولان شرکت‌های نفتی و گازی مستقر در استان بوشهر صورت گرفته است، برخی از نفتی‌ها به آمارسازی پرداخته و اعدادی اعلام می‌کنند که مورد تائید مردم و مسئولان نیست.

علاوه بر مدیری که مدعی شده بود ۳۰۰ میلیارد به مقابله به کرونا در استان کمک کرده و بعدها مشخص شد چنین مبالغی واقعیت نداشته، روز قبل یکی از مدیران فازهای پارس جنوبی ادعا کرده بود که این شرکت ۱۲۵ میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده در استان بوشهر توزیع کرده است؛ این در حالی است که نیروهای جهادی با کمبود مواد ضدعفونی روبرو هستند.

همه اینها به کنار؛ معاون غیربومی استاندار بوشهر که باید مدافع مردم استان باشد، در مقابل مطالبه‌گری منتخب مردم از نفتی‌ها جبهه گرفته و از اصطلاحاتی همچون انتقام‌گیری و یا خودنمایی برای تعبیر این مطالبه‌گری‌ها استفاده می‌کند.

نفتی‌ها طی سال‌های گذشته از همین بی‌خیالی مسئولان ارشد استان استفاده کرده و نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود بی‌توجه بوده‌اند. بدیهی است چنین سخنانی از معاون استاندار، باز هم آنها را به بی‌توجهی به خواسته‌های مردم راغب‌تر می‌کند.

سوال اصلی اینجاست که دلیل این حمایت   معاون غیربومی استاندار بوشهر که از قضا او هم غیر بومی است، از شرکت‌های نفت و گاز که سال‌ها حق این مردم را نداده‌اند، چیست؟ 

چنانچه معاون استاندار بوشهر و یا شرکتهای نفتی در خصوص مطلب فوق توضیحی داشته باشند درج خواهد شد



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
نفتی ها

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار