نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 فروردين 1399 - 10:57

نوای جنوب:رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر گفت: یک فروند کشتی و بالگرد برای انتقال کارکنان شاغل در سکو‌های نفت و گاز و جزایر که دچار بیماری شوند، اختصاص یافته است.

نوای جنوب:

 رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر گفت: یک فروند کشتی و بالگرد برای انتقال کارکنان شاغل در سکو‌های نفت و گاز و جزایر که دچار بیماری شوند، اختصاص یافته است.

  وحید مالکی با اشاره به اقدام‌های انجام‌‌گرفته برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا گفت: براساس توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان‌های توحید جم و خارک آماده پذیرش همه بیماران هستند، ضمن آنکه در این دو بیمارستان تمهید‌های لازم برای تامین تجهیزات حفاظت فردی و وسایل مورد نیاز نیروهای درمان پیش‌بینی شده است.

او افزود: یک فروند کشتی و بالگرد نیز به‌ منظور انتقال بیماران پیش‌بینی شده است تا در صورت نیاز کارکنان از سکو‌های نفت و گاز و جزایر به بیمارستان‌های تعیین‌شده منتقل شوند.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با تاکید بر رعایت ضوابط وزارت بهداشت در بیمارستان‌های صنعت نفت، بیان کرد: جداسازی بیماران تنفسی در بیمارستان توحید جم انجام گرفته است، ضمن آنکه همه آزمایش‌ها در این بیمارستان انجام و برای نتیجه نهایی به بوشهر فرستاده می‌شود.

مالکی افزود: مکان‌هایی نیز به عنوان نقاهتگاه بیماران پیش‌بینی شده است تا در صورت نیاز، بیماران کرونایی پس از بهبودی به آنجا منتقل شوند.

او  گفت: با کمک‌های وزارت نفت و دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر، در زمینه تجهیزات پزشکی و دارو هیچ کمبودی در این استان نداریم.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با تاکید بر اولویت حفظ سلامت کارکنان و جوامع پیرامونی، بیان کرد: ورود و خروج کارکنان به مناطق عملیاتی صنعت نفت در استان بوشهر محدود شده و پرواز‌ها به کمترین حد ممکن رسیده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
نفت و گاز

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار