کد خبر: 14212 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 26 فروردين 1399 - 10:32
هردم از این باغ بری می رسد
ادبیات تحقیر و تو هین آمیز مدیر ارشد دولت نسبت به یکی از شهرستانهای جنوبی استان بوشهر +جزئیات

نوای جنوب: ادبیات آقای همتی، منحصر بفرد نیست و حکایت از نگاه ارباب رعیتی به مردم حاشیه کشور دارد! آنقدر نگاه طفیلی‌گونه به مردم جنوب بر مدیران کشور حاکم شده که در تریبون رسمی نام یک شهر را اینطور می‌برند





 

نوای جنوب:ادبیات آقای همتی، منحصر بفرد نیست و حکایت از نگاه ارباب رعیتی به مردم حاشیه کشور دارد! آنقدر نگاه طفیلی‌گونه به مردم جنوب بر مدیران کشور حاکم شده که در تریبون رسمی نام یک شهر را اینطور می‌برند؛ وگرنه همین آقای همتی اگر به جای کنگان منگان، تهران مهران یا اصفهان مصفهان گفته بود، الان باید متن استعفایش را هم نوشته بود! امیدوارم آقای رییس کل مردمان نستوه جنوب را لایق یک عذرخواهی بداند! مابقی‎اش پیشکش!

 

مصطفی ارجمند

این کلیپ را دوستی ارسال کرد. خوب که دقت کردم متوجه شدم رئیس بانک مرکزی اسم یکی از بنادر بزرگ جنوب کشور را طوری بیان می کند که حس بدی به انسان می دهد مخصوصا برای جنوبی ها... حس تحقیر: "کَنگان، مَنگان"

صلا قصد نداشتم در موردش بنویسم اما خواستم نکاتی را بگویم شاید بشنوند و زین پس، بیشتر در حرف زدن و تصمیم گرفتن مراقبت کنند:

1 آقای همتی-ممتی عزیز؛ اینکه تمام دنیا با ما نیستند به مردم "کنگان-منگان" ارتباط-مرتباطی ندارد! سیاست های غلط-ملط و ناکارآمدی مسئولان کشور را با تحقیر نام یک شهرستان توجیه نکنید!

2 گیریم که کره جنوبی پول-مول ما را نمی دهد دقیقا بفرمایید کدام کشور امروز پول-مول ما را می دهد؟ همه این کشورها از صدقه سر لنج های کنگان دارند به شما دهن کجی می کنند؟ واقعا کل مشکل تحریم و فلاکت اقتصادی کشور به خاطر همین چند قلم کالای ته لنجی و واردات چند کولر-مولر و تلویزیون هست؟ احیانا کانتینر-مانتینر قاچاق-ماچاق های آقازاده ها که تاثیری ندارد؟! .

3 آیا می دانید بخش بزرگی از معیشت مردم در استان بوشهر از همین لنج-منج ها و اندک ته لنجی است که به صد مشقت می آورند تا نانی به سفره ببرند؟! وقتی قصد دارید رفتار از سر ناچاری مردمان دریا را سرزنش کنید ببینید خود برای معیشت شان چه کرده اید که امروز مدعی همین روزی اندک شان هستید؟! اگر نمی توانید نان بر سر سفره شان بیاورید تحقیرشان نکنید!

4 ادبیات آقای همتی، منحصر بفرد نیست و حکایت از نگاه ارباب رعیتی به مردم حاشیه کشور دارد! آنقدر نگاه طفیلی‌گونه به مردم جنوب بر مدیران کشور حاکم شده که در تریبون رسمی نام یک شهر را اینطور می‌برند؛ وگرنه همین آقای همتی اگر به جای کنگان منگان، تهران مهران یا اصفهان مصفهان گفته بود، الان باید متن استعفایش را هم نوشته بود! امیدوارم آقای رییس کل مردمان نستوه جنوب را لایق یک عذرخواهی بداند! مابقی اش پیشکش!

جنوب تفتیده از کنگان-منگان گرفته تا عسلویه-مسلویه و جم-مم و بوشهر-موشهر و... درد می کشد اما فروتنانه نان یک کشور را تامین می کند تا شما در پایتخت آسوده بر تخت ریاست جلوس کنید؛ پس مهربان تر رفتار کنید با مردمانش لطفا...

با نامش هم...

 

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/14212