نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 فروردين 1399 - 18:44
منتشر شد

نوای جنوب:شهردار خارگ با صدور پیامی فرارسیدن نیمه شعبان ،میلاد امام زمان (عج) و بزرگداشت سربازان گمنام آن حضرت را تبریک گفت .








 

نوای جنوب:بسمه تعالی

ظهور منجی عالم بشریت بشارتی است که امید را در دل مظلومان و مستضعفان  جهان زنده می کند تا فردایی روشن ، به دور از ظلم وفساد پیش روی جامعه بشری باشد.

شعبان ماه منسوب به پیامبراعظم(ص) و ماه دعا وذکر، توجه و عبادت و استغفار است ماهی که خوان رحمت الهی گسترده است تا اهل دعا، ره‌توشه‌ای بایسته برای خویش فراهم کنند و آینه تجلی نور خدا شوند .

پانزدهمین شب این ماه، شب برائت (شب نجات) نامیده می شود. این شب که احوال و رویدادهای طول سال نوشته میشود، مصادف است با طلوع خورشید درخشان جهان بشریت و میلاد دوازدهمین گل بوستان امامت، آخرین منجی که بنابر مشیت الهی از نظرها غایب گشت ولی جهان از وجود مبارکش بهره می‌برد، آن‌ سان که از خورشید پشت ابر بهره‌مند می‌شود، او حجت خدا در عصر غیبت است و هرگز زمین خالی از حجت نخواهد بود .
نامگذاری سالروز این میلاد خجسته به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) ، فرخنده و به حق است؛ همچنانکه مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) فرموده اند: « وزارت اطلاعات به همت نیروهای با ایمان، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده است و اکنون پایگاه عظیم مبارزه و جهاد در عرصه‌ی جنگ اطلاعاتی در دنیای امروز است .

بی تردید سربازان گمنام امام زمان (عج) طی سه دهه گذشته در عین گمنامی، یکی از ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بوده و همواره در حساس ترین دوران، با درایت و هوشمندی خود، توطئه های دشمنان ایران اسلامی را یکی پس از دیگری با شکست مواجه نموده اند .

اینجانب این‌ میلاد فرخنده‌ و همچنین روز سربازان گمنام آن حضرت، را به‌ پیشگاه مقام عظمای ولایت حضرت‌ آیت‌ الله‌ خامنه‌ای‌ (مد ظله العالی) و مسلمانان‌ و شیعیان‌ جهان‌ به‌ ویژه‌ مردم شریف خارگ تبریک‌ و تهنیت‌ عرض‌ نموده‌ و از خداوند سبحان‌ تعجیل‌ در فرج‌ مبارک‌ آن‌ حضرت‌، عزت‌ و اقتدار روز افزون‌ نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ را مسئلت‌ می‌نمایم .

 

عبدالحمید صفایی 

شهردار خارگ



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار