کد خبر: 14018 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 فروردين 1399 - 03:31
برپایی نمایشگاه مجازی عکس توسط هنرمندان بوشهری

نوای جنوب:در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف ایجاد نشاط و انگیزه برای فعالیت های خانگی و تشویق و ترویج در خانه ماندن موسسه فرهنگی هنری فرتورگران لیان بوشهر اقدام به برپایی نمایشگاه مجازی عکس نموده است.

نوای جنوب:

 

http://media.shabestan.ir/Original/1399/01/19/IMG15253500.jpg  در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف ایجاد نشاط و انگیزه برای فعالیت های خانگی و تشویق و ترویج در خانه ماندن موسسه فرهنگی هنری فرتورگران لیان بوشهر اقدام به برپایی نمایشگاه مجازی عکس نموده است.

  «محمد یوسفی» در گفتگو با شبستان به برپایی نمایشگاه مجازی عکس در بوشهر اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع وبروس کرونا و اهمیت قطع زنجیره انتقال این بیماری و ضرورت حضور در خانه در جهت موسسه فرهنگی هنری فرتورگران لیان اقدام به برپایی نمایشگاه مجازی عکسی نموده که این نمایشگاه به مدت ۸ روز در صفحه رسمی اینستاگرام به آدرس "فرتورگران لیان" و یا "lian-photographers" برای مشاهده علاقمندان دائر می باشد.

مدیر موسسه فرهنگی هنری فرتورگران لیان بوشهر با بیان اینکه 28 اثر از 16 عکاس با موضوع آزاد در این نمایشگاه منتشر شده است افزود: سجاد صفایی، درسا صولتی، سید محمد هاشمی، زینب یوسفی، سعیده جباره ناصرو، محبوبه جاتن، مهرناز قنبری، فرشته طباطبایی، اکبر شنبدی، زهرا شنبدی، فرشته جمالی، مریم عمرانی، افسانه بردستانی، رویا وفا و مریم صادقی نژاد از عکاسان در این نمایشگاه هستند.

یوسفی تصریح کرد: همچنین در این نمایشگاه مجموعه تصاویری از آثار هنرمند عکاس علی امرونی  با عنوان" ایثار و بهار" در ارتباط با درمان بیماری کرونا از کادر درمان در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر به نمایش گذاشته شده است.

وی به اهدف برپایی این نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد نشاط و انگیزه برای فعالیت های خانگی و تشویق و ترویج در خانه ماندن هدف از برگزاری این نمایشگاه می باشد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/14018