نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 فروردين 1399 - 03:30

نوای جنوب:رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از مهمترین دلایلی که شهرستان دَیِّر تا امروز هم‌چنان سفید و به‌دور از کروناست، اجرای دقیق اصول بهداشتی، فاصله‌گیری اجتماعی و مراقبت‌های مردمی است.

نوای جنوب:رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از مهمترین دلایلی که شهرستان دَیِّر تا امروز هم‌چنان سفید و به‌دور از کروناست، اجرای دقیق اصول بهداشتی، فاصله‌گیری اجتماعی و مراقبت‌های مردمی است.دکتر سعید کشمیری در پاسخ به این پرسش که چرا تا امروز وضعیت کرونا در شهرستان دَیِّر سفید است؟ گفت: در این شهرستان اصول بهداشتی و سواد سلامت بسیار جدی و متعهدانه اجرا شد.

کشمیری ادامه داد: شهرستان دیر پیشگام در نظافت عمومی و جاگذاری شیر آب در معابر برای شستن دست‌ها، خط‌کشی و فاصله‌گذاری روبه‌روی نانوایی‌ها و عابربانک‌ها است و مردم این شهرستان هم استقبال خوبی کردند و رعایت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به این‌که در استان بوشهر میزان سواد رسانه‌ای و سلامت بالاست افزود: در کوچه‌ها نیز برخی بانوان کوچه‌نشینی‌ها را با فاصله استاندارد انجام می‌دهند و باید گفت که هر جا که موضوع بهداشت جدی گرفته شود آن‌جا آسیب کمتری می‌بیند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار