نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 فروردين 1399 - 13:02
در پی اظهارات دولتی ها

نوای جنوب:کرمی با انتقاد از ناکافی بودن کمک های صنعت نفت در موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر، اظهار د اشت: صنعت نفت و گاز که مضراتش برای مردم منطقه و استان بوشهر بیش از مزایایش بوده در زمینه کنترل بیماری کرونا نیز خود را نشان نداده است.

نوای  جنوب:

  منتخب جدید مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : طبق اطلاعیه های وزارت بهداشت هیچ استان سفیدی نداریم اما رئیس جمهور وضعیت استان بوشهر را سفید اعلام و درخواست شروع مدارس را دارد.
وی افزود: با توجه به وجود مراکز تولیدی و صنایع نفت و گاز، و حضور نیروهای غیربومی بخصوص از استان های دارای وضعیت قرمز در این مراکز احتمال بحرانی شدن استان بوشهر وجود دارد.

غلامحسین کرمی تصریح کرد: آمار ارائه شده توسط ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان از مبتلایان به کروناویروس جدید در سطح استان بوشهر طی چند روز اخیر نشان می ده که استان بوشهر را می توان از استان های مسئله دار در زمینه شیوع ویروس کرونا دانست.

منتخب مردم دشتی و تنگستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرانی مردم و تماس های مکرر آنان مبنی بر تعطیلی مدارس تا رفع کامل این بیماری و بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور  گفت: لزوم دقت نظر و بررسی دقیق وضعیت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان تا برگشت به وضعیت سفید مورد تاکید است.

کرمی با بیان این که استان بوشهر در وضعیت سفید نیست، بیان کرد: با توجه به این که مردم استان بوشهر تاکنون موارد اعلامی از سوی وزارت بهداشت در راستای کنترل بیماری کرونا را رعایت کرده اند، درست نیست با یک اظهارنظر ریاست جمهوری که از سوی وزارت بهداشت نیز رد شده سلامتی کودکان، جوانان و مردم استان بوشهر به خطر بیافتد.

وی با تاکید بر  عملیاتی شدن مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت، گفت: با آغاز دوره جدید مجلس شورای اسلامی و با استفاده از ابزارهای قانونی، وزارت نفت را موظف می کنیم که به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی خود در سطح شهرستان های دشتی و تنگستان و دیگر شهرستان های استان بوشهر عمل کند.

کرمی با انتقاد از ناکافی بودن کمک های صنعت نفت در موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر، اظهار د اشت: صنعت نفت و گاز که مضراتش برای مردم منطقه و استان بوشهر بیش از مزایایش بوده در زمینه کنترل بیماری کرونا نیز خود را نشان نداده است.
گفتنی است منتخب مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه هفدهم فروردین ماه ۹۹ طی تماس تلفنی به صورت جداگانه، با استاندار بوشهر و همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از همه تلاشگران جبهه سلامت ، نیروهای بسیج مردمی، سپاه، نیروی انتظامی و هلال احمر در زمینه اقدامات صورت گرفته جهت پیشگیری از شیوع بیماری کروناویروس جدید و پیگیری سلامت مردم استان بوشهر به ویژه در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان، در رابطه با بازگشایی مراکز آموزشی(مدارس و دانشگاه ها) پیرو دستور رئیس جمهور، خواستار کار کارشناسی و استفاده مفید از نظر کارشناسان سلامت در این مورد گردید.


کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کرمی نماینده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار