کد خبر: 14006 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 فروردين 1399 - 12:58
جزییات ۷ بیمار کرونایی جدید در استان بوشهر

نوای جنوب:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با اضافه شدن این افراد به لیست مبتلایان مجموع افرادی که در استان بوشهر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند به عدد ۱۳۲ رسید که از این تعداد ۵۷ نفر زن و ۷۵ نفر دیگر مرد هستند.

نوای جنوب:    دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با اضافه شدن این افراد به لیست مبتلایان مجموع افرادی که در استان بوشهر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند به عدد ۱۳۲ رسید که از این تعداد ۵۷ نفر زن و ۷۵ نفر دیگر مرد هستند.

دکتر سعید کشمیری، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر

* از مجموع بیماران مبتلا شده به کرونا تاکنون ۱۰۹ نفر باحال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده وتحت مراقبت خانگی به سر می‌برند.

* از بیماران جدید دو بانوی ۲۸ و ۲۹ ساله و ساکن برازجان باحال عمومی خوب ترخیص شدند و دیگر بیمار نیز آقایی ۳۴ ساله و ساکن برازجان است و درحال حاضر در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارد.

* دو بیمار دیگر نیز که باحال عمومی خوب ترخیص شدند مادربزرگ ۶۹ ساله و نوه ۱۱ ساله وی که ساکن گناوه هستند و نمونه یکی از اعضای خانواده آنان قبلاً مثبت اعلام‌شده بود.

* دیگر بیماران نیز آقایی ۶۸ ساله و ساکن کنگان و آقایی ۲۶ ساله و ساکن بوشهر هستند که در حال حاضر در بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

* در حال حاضر ۶۰ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بوشهر تحت مراقبت قرار دارند.

* تاکنون ۷۹۹ نمونه برای انجام آزمایش به آزمایشگاه ارسال‌شده است که همه نمونه‌ها به مرحله آزمایش و پاسخ‌دهی رسیده است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/14006