کد خبر: 13973 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 17 فروردين 1399 - 21:02
در پی سخنان روحانی
واكنش رئيس شوراي اسلامي شهر برازجان به سخنان رئيس جمهور در خصوص بازگشايي مدارس استان بوشهر

نوای جنوب:درپايان از استاندار و فرماندار محترم مي خواهم؛ خواسته مردم شریف و نجیب شهرستان دشتستان را که به حق هم بوده به اطلاع ریاست محترم جمهور برسانند تا درتصمیم  خود تجدیدنظر کنند؛ چرا كه مردم بخاطرحفظ سلامتی خود وخانواده و جامعه چنین تصمیمی را عملی نخواهند کرد. 





 

نوای جنوب:
محراب بنافي رئيس شوراي اسلامي شهر برازجان ضمن  انتقاد از سخنان رئيس
جمهور اعلام كرد:

شهرستان دشتستان در وضعیت قرمز قرار دارد و هر روز نسبت به روزهای گذشته آمار مبتلايان به این بیماری بیشتر مي گردد. در تعجبم چگونه چنين  تصمیماتی برای استان گرفته می شود و وضعيت را نسبت به قبل بحراني تر مي سازد و به نوعي زحمات كليه كساني كه در راه مبارزه با كرونا به مردم خدمت مي كنند را به هدر مي دهد. لذا ما خدمتگزاران مردم در شورای اسلامی نتنها چنين تصميماتي را نپذيرفته بلكه صلاح نمی دانیم که فرزندان مردم با رفتن به مدرسه در شرايط فعلي در معرض خطر ویروس کرونا قرار گیرند. سلامتی مردم برای ما ازهمه چیز بالاتر بوده و باتوجه به افزايش سير  مبتلايان به اين ويروس، چنانچه راه های ارتباطی و مدارس بازگشايي شوند چه کسانی پاسخگویی ازبین رفتن مردم وگرفتاری آنان خواهندبود؟

درپايان از استاندار و فرماندار محترم مي خواهم؛ خواسته مردم شریف و نجیب شهرستان دشتستان را که به حق هم بوده به اطلاع ریاست محترم جمهور برسانند تا درتصمیم  خود تجدیدنظر کنند؛ چرا كه مردم بخاطرحفظ سلامتی خود وخانواده و جامعه چنین تصمیمی را عملی نخواهند کرد. 
      
  *بنافی رییس شورای اسلامی شهربرازجان*

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/13973