کد خبر: 13964 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 فروردين 1399 - 13:12
۳ نفر به مبتلایان کرونا و یک فوتی در استان بوشهر اضافه شد،

نوای جنوب: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سه نفر به لیست مبتلایان به کووید ۱۹ در استان بوشهر اضافه شد.

نوای جنوب:

۳ نفر به مبتلایان کرونا در استان بوشهر اضافه شد

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سه نفر به لیست مبتلایان به کووید ۱۹ در استان بوشهر اضافه شد.

 سعید کشمیری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با کرونا نیازمند مشارکت و همراهی همه مردم است و باید با تلاش جمعی زمینه پیشگیری از شیوع این ویروس را فراهم کنیم.

وی با قدردانی از همراهی مردم در رعایت توصیه‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: توجه به دستورالعمل‌های رعایت فاصله اجتماعی طلایی‌ترین کلید کنترل شیوع کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: از عموم مردم تقاضا می‌کنم از برگزاری مراسم‌های دورهمی، جشن، ختم، خاک‌سپاری و هرگونه تجمع جداً خودداری کنند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به آخرین آمار مبتلایان در استان بیان کرد: با تأیید آزمایشگاه ویروس کرونا در بوشهر سه نفر به لیست مبتلایان به کووید ۱۹ در استان بوشهر اضافه شد.

وی تصریح کرد: مجموع افرادی که به ویروس کرونای جدید مبتلا شده‌اند تا روز یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۲۵ نفر است که از این تعداد ۷۱ بیمار مرد و ۵۴ بیمار دیگر نیز زن هستند.

۱۰۳ بیمار با حال خوب ترخیص شدند

کشمیری با اشاره به‌ضرورت ادامه همکاری مردم در قطع زنجیره انتقال بیماری، عنوان داشت: از مجموع بیماران مبتلا شده به کرونا تاکنون ۱۰۳ با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده و در مراقبت خانگی به سر می‌برند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه هر ۳ بیمار جدید مرد هستند، اضافه کرد: از بیماران امروز دو آقای ۵۹ و ۳۴ ساله که ساکن برازجان هستند در بیمارستان تحت مراقبت درمانی قرار دارند و دیگر بیمار نیز آقایی ۳۴ ساله است که پس از ترخیص از بیمارستان شهدای خلیج‌فارس در منزل خود تحت مراقبت خانگی قرار دارد.

۸ نفر فوت شدند

کشمیری تصریح کرد: با تأیید مثبت شدن نمونه یکی از درگذشتگان مجموع آمار درگذشتگان استان بوشهر به عدد هشت رسید.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر ادامه داد: در حال حاضر ۶۷ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/13964