کد خبر: 13961 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 فروردين 1399 - 12:55
نشست ریاست و عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه با ریاست شبکه بهداشت شهرستان دشتستان

نوای جنوب:نوای جنوب: در راستای پیگیری دغدغه های  شهروندان در خصوص احتمال شیوع بیماری کرونا،نشست و جلسه ریاست و عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه با ریاست شبکه بهداشت شهرستان دشتستان برگزار گردید.

نوای جنوب: در راستای پیگیری دغدغه های  شهروندان در خصوص احتمال شیوع بیماری کرونا،نشست و جلسه ریاست و عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه با ریاست شبکه بهداشت شهرستان دشتستان برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این نشست که روز شنبه ۱۶ فروردین ماه در محل شبکه بهداشت شهرستان برگزار گردید،آقایان کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه، شورای سلامت شهر و شورای اسلامی شهرستان دشتستان، محمد اسماعیل انصاری پور عضو شورای اسلامی شهر و سرکار خانم خویش دوست ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان حضور داشتند.

 در ابتدای جلسه ریاست و عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه با تشریح اقدامات بهداشتی صورت گرفته در سطح شهر نظیر،آگاهی بخشی و اطلاع رسانی عمومی،مه پاشی، گندزدایی و ضد عفونی شهر، تعطیلی عمومی کسبه و ممانعت از دور همی ها و تجمعات عمومی ،تعطیلی آرامستان ها ،راه اندازی و آغاز به کار کارگاههای تولید ماسک و دست کش،ایستگاه پایش سلامت و آمدو شد مردم و .... از عموم شهروندان،هیئات مذهبی، بسیجیان،تلاشگران عرصه بهداشت و سلامت عمومی تشکر و تقدیر نمودند و طی سخنانی از دغدغه فعلی شهروندان وحدتیه ای مبنی بر فعالیت کارگاه احداث سد دالکی و شرکت حفاری  در کوههای نرگسی صحبت و تصریح نمودند: با توجه به اینکه تعداد زیادی از کارکنان این شرکتها خصوصا شرکت حفاری ساکن شهرستان و استان های دیگر هستند و روزانه در سطح شهر رفت و آمد و عبور و مرور میکنند،احتمال شیوع و سرایت بیماری کرونا را افزایش داده و این امر موجب نگرانی و دغدغه عمومی شده است،پس خواهان تعطیلی این مراکز هستیم.

  در پایان سرکار خانم خویش دوست با تقدیر از همت و تلاش و همکاری شهروندان فهیم،مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه، کسبه و تمامی کسانی که در جهت توسعه فرهنگ عمومی رعایت بهداشت و پیشگیری از شیوع بیماری زحمت کشیده اند اظهار داشت: دغدغه شهروندان را بصورت جدی پیگیری خواهیم نمود و اقدامات لازم جهت تامین صحت وسلامتی عمومی شهروندان را انجام خواهیم داد. ایشان تاکید نمودند موضوع را ازطریق فرمانداری و سایر مبادی ذی ربط پیگیری و دنبال خواهندنمود.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/13961