کد خبر: 13890 ، سرويس: اخبار استان فارس
تاريخ انتشار: 14 فروردين 1399 - 14:41
سقوط مرگبار از پل در شیراز / 2 کشته

نوای جنوب:سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: سقوط یک دستگاه خودروی سواری از پل در جاده کهمره سرخی ۲ کشته و ۲ زخمی در پی داشت.

نوای جنوب:

  سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: سقوط یک دستگاه خودروی سواری از پل در جاده کهمره سرخی ۲ کشته و ۲ زخمی در پی داشت.

 علیرضا عدلو پنج‌شنبه ۱۴ فروردین در خصوص این حادثه بخ خبرنگاران گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی سقوط یک خودروی سواری پژو ۲۰۶ از روی پل، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز، ساعت ۲:۰۵ بامداد امروز، امدادگران آتش نشان بلافاصله به سوی محل حادثه در جاده کهمره سرخی حرکت کردند.

او افزود: یک دستگاه خودرو سواری با چهار سرنشین خود به دلیل ناتوانی راننده در کنترل آن به پایین پل واقع در جاده کهمره سرخی سقوط کرده و بعد از برخورد با موانع متوقف شده بود.

عدلو خاطرنشان کرد: شدت حادثه به حدی بود که هر ۴ سرنشین خودوری سواری درداخل خودرو محبوس شده بودند، که آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع جریان برق این خودرو به یاری مصدومین حادثه شتافتند.

او خاطرنشان کرد: نجاتگران پس از جداسازی قسمت‌هایی از بدنه این خودرو، به مصدومین دسترسی پیدا کردند و موفق شدند هر ۴ نفر را که به شدت مصدوم و درون اتاقک درهم پیچیده خودرو گرفتار شده بودند خارج کرده وبا استفاده از برانکادر به سطح جاده انتقال و جهت مداوا به امدادگران اورژانس تحویل دهند که در همان لحظات اولیه مرگ دو نفر از سرنشینان توسط آنان تایید شد.

عدلو همچنین با اشاره به عملیات چند ساعته آتش نشانان افزود: نیروهای عملیات با تلاش همه جانبه خود و استفاده از تجهیزات مخصوص و جرثقیل موفق شدند این وسیله نقلیه را به سطح جاده منتقل کنند.

سخنگوی آتش نشانی شیراز با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل مأموران نیروی انتظامی وعوامل راهور دادند، اضافه کرد: در خصوص علت بروز این حادثه کارشناسان پلیس راهور نظر می‌دهند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/13890