کد خبر: 13786 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 10 فروردين 1399 - 18:06
تجلیل از جانبازان مجموعه شهرداری خارگ + عکس

نوای جنوب:همزمان با فرارسیدن ولادت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز طی نشستی از جانبازان مجموعه شهرداری خارگ تجلیل به‌ عمل آمد.

نوای جنوب:

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : همزمان با فرارسیدن ولادت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز طی نشستی از جانبازان مجموعه شهرداری خارگ تجلیل به‌ عمل آمد.

در ابتدای این نشست که با حضور اسماعیل رضایی (مدیر امور مالی و جانشین شهردار) ، سید محمدحسن سعیدی (مدیر حراست) و کارکنان جانباز مجموعه آقایان (مظفری ، ابراهیمی و دانش پژوه ) برگزار شد رضایی مدیر امور مالی شهرداری در سخنانی اظهار داشت : جانبازان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و بی شک همه ما آسایش و امنیت خویش را مدیون خون شهدا و جانبازان و ایثارگران می باشیم و ما نیز باید به وظایف خود در قبال این عزیزان جامه عمل بپوشانیم و ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

سعیدی مدیر حراست شهرداری نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به ویژگیهای شخصیتی حضرت ابوالفضل (ع) و رشادت و جوانمردی وی در واقعه عاشورا افزود: حضرت عباس الگو و اسوه شیعیان است و نامگذاری روز میلاد آن حضرت به نام روز جانباز، نشان‌دهنده روحیه رشادت و ایثارگری جانبازان است و در پیشگاه خداوند متعال از اجر و قرب برخوردارند.

در پایان این نشست با اهدا لوح سپاس و هدایا از جانبازان مجموعه شهرداری تقدیر به عمل آمد .

 

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/13786