کد خبر: 13760 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 09 فروردين 1399 - 15:28
پایان حمایت شهرداری بوشهر از شاهین!

نوای جنوب: با پایان فصل جاری بازی های لیگ برتر شهرداری بوشهر حمایت مالی خود را از تیم شاهین قطع خواهد کرد و این موضوعی است که در مصاحبه جدید شهردار بوشهر به آن برمی خوریم.

نوای جنوب:شهردار بوشهر با اعلام اینکه در فصل جاری 14 میلیاردتومان به شاهین پرداخت شده، گفت: من سخت قول می دهم، ولی وقتی تعهدی را پذیرفتم هم تا آخر پای کار هستم و امروز می بینیم که تیم شاهین یکی از خوشنام ترین باشگاه های لیگ برتری در پرداخت تعهداتش بوده، اما باشگاهی مثل پارس جم که به نفت وصل است، در زمینه پرداخت دچار مشکل است. به هر حال امیدواریم این یک سال که مجوز وزارت کشور را برای تیمداری داریم، بتوانیم از امتیاز شاهین در لیگ برتر حفاظت کرده و برای فصل آینده به شکل مناسبی واگذاری مدیریت باشگاه انجام شود.»

با اعلام رسمی شهردار بوشهر به نظر می رسد خارج شدن تیم شاهین بوشهر از چتر حمایتی شهرداری قطعی است و این موضوع از هم اکنون نگرانی هایی را برای تماشاگران این تیم ایجاد کرده است. به خصوص که این روزها تیم درگیر بقاء در جدول بازی ها است. شهرداری بوشهر که در سال های اخیر باعث شکل گیری دوباره شاهین شده است برای ادامه ی حمایت مالی از این تیم مشکلی ندارد اما مشکل اینجاست که وزارت کشور تیمداری را برای شهرداری ها منع کرده و برای اینکه شاهین به یکباره با بحران مواجه نشود یک فصل به شهرداری بوشهر برای حمایت از تیم شاهین فرجه داده است. در حالی که این مهلت رو به پایان است هنوز مدیران باشگاه شاهین اسپانسر جدیدی برای حمایت مالی از تیم پیدا نکرده اند. 

 

بدون شک قطع حمایت های مالی شهرداری بوشهر از شاهین می تواند این تیم را با چالش مواجه کند. همانطور که در گذشته به همین دلیل از لیگ برتر به لیگ 2 سقوط کرد و به طور حتم اگر شهرداری بوشهر از تیم حمایت نمی کرد شاید امروز شاهینی در فوتبال بوشهر وجود نداشت. به خصوص به خاطر بدهی های مالی سنگینی که داشت. 

قرار است طرفداران تیم شاهین در این باره طوماری را امضاء و خطاب به وزیر کشور بنویسند تا وزارت کشور متقاعد شود که هم چنان شهرداری بوشهر از تیم شاهین حمایت کند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/13760