کد خبر: 13751 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 09 فروردين 1399 - 08:35
به مناسبت اعیاد شعبانیه
پیام تبریک رئیس شورای شهرستان دیر به مناسبت ولادت امام حسین (ع)روز پاسدار و اعیاد شعبانیه +متن پیام

نوای جنوب:رئیس شورای شهرستان دیر به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه وولادت امام حسین (ع)و روز پاسدار پیام تبریک به این مناسبت ها صادر کرد





نوای جنوب: بسم الله الرحمن الرحیم
 
شعبان المعظم ماه خدا و ماه اعیاد بزرگ و ایام ولادت ائمه معصومین علیه السلام است و ایام خجسته این ماه با سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) بزرگ پاسدار دین مبین اسلام در سومین روز از ماه شعبان آغاز می‌شود.
 
این روز به درستی به عنوان روز پاسدار نام گرفته است، چون حضرت امام حسین(ع) الگوی جاودانه آزادگی برای تمامی بشریت می باشد که تمام وجود خود را در راه پاسداری و دفاع از حق و دین اسلام فدا نمود.
 
پاسداران سبز پوش ایران اسلامی نیز با تبعیت از سیره نورانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فداکاری های بسیاری در راه دفاع از اسلام و ایران داشته اند و در هر نقطه از کشورمان منشاء خدمات ارزنده برای مردم بوده اند.
 
امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون رشادت و ایستادگی پاسدارانی است که در این راه جان خود را تقدیم نمودند تا اسلام و ایران سرافراز و سربلند باشند.
 
در ادامه اعیاد خجسته این ماه، چهارمین روز از ماه شعبان با سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز مصادف است.
 
حضرت ابوالفضل(ع) فرزند دلیر و شجاع امیرالمومنین حضرت امام علی(ع) و علمدار دشت کربلاست که دلاورمردی های ایشان در راه دفاع از حق برای همیشه در حافظه تاریخ ماندگار است.
 
جانبازان سرافراز ایران اسلامی نیز در دوران دفاع مقدس حضرت عباس(ع) را الگوی خود قرار دادند و جانانه از میهن اسلامی دفاع نموده و دشمن را شکست دادند.
 
استقامت و پایداری جانبازان بزرگوار، درسی مهم برای همه ما محسوب می‌شود تا در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.
 
سالروز ولادت با سعادت حضرت امام سجاد(ع) در پنجمین روز از ماه شعبان نیز از اعیاد این ماه خجسته است.
 
بهره گرفتن از سیره اخلاقی و رفتاری این امام همام و استفاده از رهنمودهای ایشان که در کتب صحیفه سجادیه و رساله حقوق انعکاس یافته است، می‌تواند سعادت و رستگاری را برای ما به همراه داشته باشد.
 
  فرارسیدن این اعیاد خجسته را به مردم  شریف  استان بوشهر ،شهرستان و شهر دیر  به ویژه پاسداران و جانبازان بزرگوار و خانواده‌های معظم آنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم همگان از معنویات ماه شعبان المعظم بهره مند شویم.

 

                                                                             حبیبه فخرایی

                                                                        رئیس شورای شهرستان دیر

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/13751