کد خبر: 13747 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 09 فروردين 1399 - 08:33
پیام تبریک رئیس شورای شهر خارگ به مناسبت فرارسیدن روزهای پاسدار و جانباز

نوای جنوب:ئیس شورای اسلامی شهر خارگ در پیامی اعیاد سوم شعبان؛ ولادت باسعادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار و چهارم شعبان ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز را به عموم شهروندان شهید پرور خارگ، پاسداران و جانبازان غیور مرد تبریک گفت.





 

نوای جنوب: متن پیام ایشان به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقی و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است و روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خودگذشتگی جانبازان عزیز و صبوری آنهاست که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری و فداکاری خواندند.

بی گمان جانبازان و پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزشهای انقلاب هستند و ایثار و از خودگذشتگی هایشان هرگز از یاد ملت قدردان ایران اسلامی پاک نخواهد شد .

اینجانب فرا رسیدن ایام خجسته و پربرکت شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به شهروندان شریف جزیره خارگ و همچنین غیور مردان جانباز و ایثارگر و پاسداران سرافراز همیشه پیروز و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض می نمایم و توفیق و سلامتی ایشان را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

بهروز خواجه
رئیس شورای اسلامی شهر خارگ

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/13747