کد خبر: 13708 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 فروردين 1399 - 17:21
تحویل ماسک و مواد ضدعفونی درب خانه نیازمندان بوشهر +تصویر

نوای جنوب:رئیس سازمان اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر از بسیج امکانات شهرداری بندر بوشهر و سازمان فرهنگی برای مبارزه با ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع گسترده آن خبر داد.

نوای جنوب:
رئیس سازمان اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر از بسیج امکانات شهرداری بندر بوشهر و سازمان فرهنگی برای مبارزه با ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع گسترده آن خبر داد.
احمد بارگاهی با بیان اینکه این سازمان از زمان اعلام ورود ویروس کرونا به کشور، کلیه فعالیت‌های تجمعی خود از جمله مراسم دوازدهمین نکوداشت روز بوشهر را به حالت تعلیق درآورد، خاطرنشان کرد: از همان تاریخ کلیه اماکن زیرمجموعه سازمان از جمله کتابخانه‌ها، فرهنگسراها، چمن‌های مصنوعی، خانه‌های بازی و... ضدعفونی شده و تا اطلاع ثانوی از ارائه خدمات عمومی که منجر به تجمع افراد می‌شود، منع شدند.
وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی همراستا با مجموعه شهرداری بوشهر، حداکثر نیروی انسانی و امکانات خود را در راستای مبارزه با کرونا قرار داده است، تصریح کرد: اختصاص سازه‌های تبلیغاتی سطح شهر و سازه‌های بین بولواری به موضوع مبارزه با کرونا و نصب ده‌ها بنر و بیلبورد حاوی آموزه‌های بهداشتی، روش‌های پیشگیری از بیماری و توصیه‌های ایمنی، منع مسافران از زدن چادر در نوار ساحلی و... از جمله اقدامات این سازمان در راستای مبارزه با این ویروس ناشناخته بوده است.
بارگاهی در ادامه از ساخت کلیپ‌ویدیوهای آموزشی، موشن‌گرافی، پوستر توصیه‌های بهداشتی و... و انتشار در فضای مجازی سازمان خبر داد و افزود: خوشبختانه با توجه به عزم عمومی و کمک‌های مردمی و همچنین اقدامات به‌موقع مسوولان و نهادهای درگیر با مساله کرونا، این بیماری سرعت شیوع کمتری در استان بوشهر نسبت به سایر استان‌های کشور داشته است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با بیان اینکه شهرداری بندر بوشهر وظیفه پشتیبانی از نیروهای مردمی، نیروی انتظامی و هلال احمر در مبادی ورودی شهر را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری بوشهر کلیه ادارات، سازمان‌ها، معابر و خیابان‌های پرتردد و... را در چندین نوبت ضدعفونی کرده است. شهرداری بوشهر در مبادی ورودی شهر با قرار دادن کانکس‌های مجهز در اختیار هلال احمر و نیروهای انتظامی و تهیه تجهیزات و وسایل بهداشتی، همچنین تامین مواد غذایی افراد حاضر در بازرسی ورودی شهر در راستای کنترل این بیماری و جلوگیری از ورود آن به این بندر تلاش کرده است.
احمد بارگاهی با اشاره به توزیع کلاه در بین داوطلبان مردمی حضور در مبادی ورودی شهر تصریح کرد: با توجه به ساخت تعدادی کلاه با آرم روز بوشهر و لغو برنامه‌های نکوداشت این روز، تصمیم بر آن شد تا این کلاه‌ها در اختیار داوطلبان مردمی برای پیشگیری از ورود کرونا به شهر قرار گیرد. همچنین سازمان فرهنگی شهرداری با توجه به نیاز مردم خصوصا افراد کم‌بضاعت به مواد ضدعفونی و ماسک، تولید این اقلام را با همکاری بخش خصوصی آغاز کرده که به‌زودی در قالب بسته‌های بهداشتی در ب منازل این افراد توزیع می‌شود.

























لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/13708