کد خبر: 13702 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 فروردين 1399 - 12:36
دیر ،شهرستان بدون کرونای استان ،تا امروز

نوای جنوب:استان بوشهر دارای ۱۰ شهرستان است که پراکندگی مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان های دشتستان و بوشهر به ترتیب با ۲۳ و ۲۱ بیشترین شمار بیماران را به خود اختصاص داده  این درحالی است که تا روز چهارشنبه ششم فروردین ماه هنوز مورد مثبتی از افراد مبتلا به این بیماری در شهرستان دیر ثبت نشده است.

نوای جنوب: استان بوشهر دارای ۱۰ شهرستان است که پراکندگی مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان های دشتستان و بوشهر که بزرگترین و چرتردد ترین شهرستانهای استان و مرکز جغرافیایی استان و همچنین دشتستان شاهراه مواصلاتی کشور است  به ترتیب با ۲۳ و ۲۱ بیشترین شمار بیماران را به خود اختصاص داده  این درحالی است که تا روز چهارشنبه ششم فروردین ماه هنوز مورد مثبتی از افراد مبتلا به این بیماری در شهرستان دیر ثبت نشده است.

همچنین شهرستان دشتی نیز با یک مورد بیماری رتبه آخر مبتلایان به بیماری کرونا را به خود اختصاص داده است و شهرستان های جم، کنگان و دیلم نیز هر کدام دو بیمار تاکنون کرونایی داشته اند.

این درحالی است که شهرستان گناوه با ۱۰ مورد بیمار کرونایی رتبه سوم مبتلایان شهرستان های استان بوشهر را به خود اختصاص داده است و شهرستان های عسلویه و تنگستان نیز هرکدام سه بیمار در آنها شناسایی شده است.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تعداد کل مبتلایان بیماری کرونا در این استان تا روز چهارشنبه ششم فروردین ۶۷ نفر است که از این شمار ۵۶ نفر بومی و ۱۱ نفر غیر بومی هستند.

همچنین ۵۸ نفر نیز تاکنون بهبود و مرخص شده اند و شمار بیماران بستری نیز ۵ نفر است .

این گزارش می افزاید تاکنون چهار نفر نیز در استان بوشهر براثر کرونا جان باخته اند.

باتوجه به اینکه کرونا بیماری است که کل جهان را تهدید می کند و کشور ما نیز در این زمینه بامشکلاتی روبرو است هر کدام از استان ها و شهرستان ها به فراخور تصمیمات و برنامه های مدیران عالی دولت برنامه های مختلفی برای مقابله با این ویروس را اجرایی کرده اند .

بوشهر جزو آخرین  استانهایی بود که بیماران کرونایی در آن شناسایی شد و به مدد همراهی و پیشگامی مردم و کسبه برای تعطیلی مغازه ها و تشکیل گروههای جهادی و پویش های مردمی شمار مبتلایان نیز در مقایسه با دیر استانها رتبه پایینی دارد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/13702