کد خبر: 13571 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 فروردين 1399 - 17:26
پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر خارگ به مناسبت آغاز سال نو ۱۳۹۹

نوای جنوب: بهروز خواجه ؛ رئیس شورای شهر خارگ در پیامی آغاز بهار و حلول سال نو را تبریک گفت .





 

نوای جنوب:

متن پیام ایشان به شرح ذیل است :

باسمه تعالی

“یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدبر اللیل و النهار ، یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال.”

تازگی طبیعت و آغاز سال نو ، گذر عمری کوتاه از انسان را یادآور می گردد تا که با بهره مندی از رفتار و تجارب گذشته ، فردایی روشن را رقم بزنیم . خداوند رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغازی دوباره جلوه گر سازد تا یادمان باشد که هستیم.

حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام‌آور دوستی، عشق و محبت، لطافت گیاه و خرمی طبیعت و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است، واژه‌هایی چون تفکر، نوآوری، سرزندگی ، پاکی و تعاملات اجتماعی را معنا و مفهوم می‌بخشد و نوروز فرصتی است برای پناه بردن به دامن طبیعت و اینکه در اسرار آفرینش تأمل و تعمق کنیم.
در سالی که گذشت به برکت الطاف لایزال الهی و همت و همیاری شهروندان گرانقدر و مجموعه پرتلاش شورا و شهرداری ، خداوند متعال توفیقی عنایت نمود تا با به کارگیری تمام ظرفیت و توان نسبت به اجرای پروژه های زیرساختی در شهر خارگ اقدام نماییم که قطع به یقین این همت و حمیت نویدبخش سالی پررونق تر را می دهد.

با آرزوی تعجیل در فرج حضرت ولی عصر (عج) و سلامتی رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و همچنین تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) ، فرارسیدن سال نو را تبریک عرض می نمایم و امید دارم سالی که به فرموده مقام معظم رهبری ، سال جهش تولید نامگذاری شده است توام با خبر و برکت برای هموطنان باشد ، همچنین در ایامی که شیوع بیماری همه گیر شده است ، سلامتی همگان را از خداوند منان مسئلت دارم و از همه ی مردم شریف ایران اسلامی نیز تقاضامندم جهت حفظ سلامتی تا دفع بلا حتی الامکان در خانه بمانند. در پایان خاضعانه برای همگان سالی سرشار از موفقیت، شادکامی و تندرستی، عزت و سربلندی آرزو می‌نمایم. امیدوارم در آستانه تغییر طبیعت، خداوند همه ما را به بهترین حال ممکن تحول بخشد.

  بهروز خواجه

 رئیس شورای اسلامی شهر خارگ

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/13571