کد خبر: 13529 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 اسفند 1398 - 08:55
در سالروز ملی شدن نفت
پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت

نوای جنوب:عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ در پیامی فرارسیدن ۲۹ اسفندماه؛ سالروز ملی شدن صنعت نفت را به مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران و تلاشگران صنعت نفت تبریک گفت و از زحمات دکتر اسدروز به عنوان مدیریت ارشد منطقه عملیاتی خارگ تقدیر به عمل آورد.

نوای جنوب:


 

 

عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ در پیامی فرارسیدن ۲۹ اسفندماه؛ سالروز ملی شدن صنعت نفت را به مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران و تلاشگران صنعت نفت تبریک گفت و از زحمات دکتر اسدروز به عنوان مدیریت ارشد منطقه عملیاتی خارگ تقدیر به عمل آورد.

متن پیام ایشان بدین شرح است :

بسمه تعالی
تقارن ۲۹ اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران با آغاز بهار طبیعت، یادآور تحولی بیادماندنی در استقلال این صنعت از حضور بیگانگان و راهبری آن به دستان توانمند فرزندان این مرز و بوم است. کارکنان متعهد و متخصص مجموعه صنعت نفت ایران از دیرباز در سرنوشت این آب و خاک نقش مهمی را ایفا نموده اند و اینک نیز با توجه به تمامی محدودیت ها، خالصانه و مجدانه بر انجام وظایف خویش ثابت قدم مانده و برای سربلندی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند. بی شک این دلاورمردی و ایثار با رویکرد مدبرانه مدیرانی است که تمام تلاش خود را برای رضایتمندی مردم به کار می بندند. مصداق بارز این ادعا رادمردانی همچون حضرتعالی می باشید که به عنوان مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران همواره عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به عمران و آبادی جزیره مقاوم خارگ را در سرلوحه کاری خود قرار داده و کارنامه ای نیک از خود به جای نهاده اید.
بدینوسیله ضمن تقدیر از رویکردی جهادی حضرتعالی در سنگر مدیریت ارشد کمیته شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارگ و حضور مستمر در ایام اخیر در جزیره خارگ که سبب حفظ سلامت جامعه به همت شما و دیگر جهادگران گردیده است و ضمن گرامیداشت و تبریک سال نو و سالروز ملی شدن صنعت نفت خدمت جنابعالی و کارکنان شریف صنعت نفت ، سلامتی، موفقیت و بهروزی شما را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

عبدالحمید صفایی
شهردار خارگ

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/13529