نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 اسفند 1398 - 17:46

نوای جنوب:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر روز سه‌شنبه با ورود سامانه جدید بارشی ناپایداری جوی در این استان افزایش می‌یابد.

نوای جنوب: پیام مساعدی  افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده گذر متناوب امواج ناپایدار و وقوع بارش‌هایی بصورت پراکنده، گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد بر روی دریا و در برخی از نقاط استان به خصوص در نیمه شمالی و مناطق شرقی استان طی امروز تا ابتدای وقت فردا است.

وی بیان کرد: همچنین به دلیل ماهیت سیستم‌های ناپایدار بهاری، طی این مدت احتمال افزایش ناگهانی سرعت وزش باد و مواج شدن موقتی دریا نیز دور از انتظار نیست.

مساعدی ادامه داد: روزهای دوشنبه تا بعدازظهر سه شنبه شرایط جوی و دریایی استان به طور نسبی آرام پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری گاهی ابری، در برخی نقاط طی لحظاتی بارش پراکنده باران با احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق و وزش باد و از فردا با کاهش ابر و در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و امروز تا اوایل وقت فردا گاهی ۴۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و فردا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۲۲ بامداد، مد ساعت ۱۲:۰۸ و جزر دوم ساعت ۱۹:۵۳ خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باران

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار