کد خبر: 13408 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 24 اسفند 1398 - 15:25
آخرین شنیده ها
احتمال استیضاح شهردار در این هفته،امتناع معاونین از قبول سرپرستی،عضو شورا سرپرست شهرداری می شود!استیضاح سومین شهردار در استان +جزئیات

نوای جنوب:شنیده می شود شورای شهری ها بر استیضاح شهردار مرکز استان تا قبل از تعطلات نوروز اصرار دارند و قرار است روز یکشنبه با این موضوع تشکیل جلسه دهند

نوای جنوب:شنیده می شود شورای شهری ها بر استیضاح شهردار مرکز استان تا قبل از تعطلات نوروز اصرار دارند و قرار است روز یکشنبه با این موضوع تشکیل جلسه دهند. گویا معاونان شهردار حاضر به پذیرش سرپرستی نشده و از اکبر توسلی عضو کنونی شورا و روزبه بصیری سرپرست سازمان فناوری اطلاعات شهرداری به عنوان گزینه های شورایی ها برای سرپرستی شهرداری یاد می شود. براساس قانون، سرپرست شهرداری باید از میان کارمندان رسمی باشند

باید دید فردا دوران تصدی نورالدین امیری بر شهرداری بوشهر پایان می یابد،یا این پروسه به سال بعد کشیده خواهد شد

خبر می رسد آموزش ‌و پرورش به روش‌ های بهتری برای ادامه آموزش از راه دور دانش‌آموزان می ‌اندیشد. ظاهرا کمک گرفتن از نرم‌ افزارهای آموزشی موبایل ‌محور با اینترنت رایگان برای دانش‌آموزان، از جمله این روشهاست. این پیگیری با در نظر گرفتن احتمال ادامه تعطیلی مدارس پس از تعطیلات نوروزی انجام می ‌شود. بوشهر نیز از نخستین استان ها بوده که شبکه اینترنتی برای آموزش های غیرحضوری دانش آموزان از نیمه دوم اسفند فعال گردید.

به دنبال سخت گیری امارات، اکثر شناورهای ایرانی حامل اقلام صادراتی، به صورت خالی به کشور بازگردانده می شوند. قره بیگی ناظر گمرکات استان گفته: مقرر شد تا اطلخبر می رسد نشست استیضاح شهردار کاکی در شرایطی برگزار شده که 4 رای از 5 عضو شورا را داشته و تصویب شده است. گویا این شورا به شهردار فرصت داده تا استعفای خود را تقدیم شورا کند تا برکناری شهردار، استعفای شخص وی قلمداد شود.اع ثانوی از خروج شناورهای ایرانی به مقاصد کشورهای حاشیه خلیج فارس جلوگیری و برای شناورهای ورودی زمانی اجازه تخلیه صادر شود که حداقل ده روز از تاریخ بارگیری در مبدا گذشته باشد.

برای شلوغی فروشگاههای زنجیره‌ای بوشهر فکری شود. نامدارزاده، نایب رییس اتاق اصناف بوشهر گفته: با تعطیلی بازار بوشهر، فروشگاههای زنجیره ای سطح شهر با ازدحام جمعیت مواجه شده که با توجه به فصای محدودشان، احتمال شیوع کرونا در این مکانها را فراهم کرده است. به عقیده وی، باید اتحادیه کشوری فروشگاههای زنجیره ای در این خصوص تدبیر کنند.

فرماندار شهرستان گناوه گفته: روشنایی ساحل و پارکها جهت جلوگیری از اجتماعات بیشتر و در راستای خودقرنطینگی به حالت نیمه خاموش و خاموش درمی آید.

خبر می رسد نشست استیضاح شهردار کاکی در شرایطی برگزار شده که 4 رای از 5 عضو شورا را داشته و تصویب شده است. گویا این شورا به شهردار فرصت داده تا استعفای خود را تقدیم شورا کند تا برکناری شهردار، استعفای شخص وی قلمداد شود.

 

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/13408