نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 اسفند 1398 - 11:14

نوای جنوب:این روزها انتشار ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و برنامه‌های تجمعی را در جای جای کشور  لغو و یا به تعویق انداخته است.





نوای جنوب:این روزها انتشار ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و برنامه‌های تجمعی را در جای جای کشور  لغو و یا به تعویق انداخته است.
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر نیز در همین راستا و به‌منظور پیشگیری از انتشار این اپیدمی، کلیه برنامه‌های تجمعی این سازمان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را در هفته‌های اخیر لغو کرده و فعالیت تمامی مراکز زیرمجموعه آن  را نیز به تعویق انداخته است.
رئیس سازمان فرهنگی شهرداری با بیان این مطلب تاکید کرد: سازمان فرهنگی شهرداری یکی از پیشگامان پیشگیری از انتشار این ویروس در استان بوده که لغو برنامه‌های تجمعی دوازدهمین نکوداشت روز بوشهر، یکی از این اقدامات پیشگیرانه بوده است.
احمد بارگاهی با بیان اینکه کلیه مراکز فرهنگی و ورزشی زیرمجموعه این سازمان، فعالیت‌های خود را به حالت تعویق درآورده‌اند، خاطرنشان کرد: خانه‌های بازی، فرهنگسراها، کتابخانه، زمین‌های چمن ورزشی محلات، کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی و فرهنگی و...، از همان روز اول لغو برنامه‌های تجمعی، برای پیشگیری از انتشار این ویروس تعطیل شده و تمامی برنامه‌ها لغو شده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه سازمان فرهنگی شهرداری طی هفته‌های گذشته پایه‌های پرتابل و بیلبورد و همچنین پایه‌های بین بولواری سطح شهر را به پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و توصیه‌های بهداشتی در این خصوص اختصاص داده است، تصریح کرد: دریافت پیام‌های آموزشی از مراکز بهداشت استان و وزارت بهداشت و تهیه پوسترهای آموزشی، ساخت کلیپ‌های آموزشی، ساخت موشن گرافیک و انیمیشن برای انتشار در فضای مجازی از دیگر اقدامات این سازمان برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بوده است.
بارگاهی در پایان سامانه ۱۳۷ را سامانه‌های برای اطلاع‌رسانی و دریافت پیشنهادات و انتقادات مردم در خصوص موارد مربوط به این ویروس اعلام کرد و افزود: درصورت مشاهده هرگونه تخلف یا بی‌احتیاطی درخصوص این بیماری، شهروندان عزیز بوشهری می‌توانند از طریق این سامانه خدمتگزاران خود را در شهرداری بندر بوشهر در جریان قرار دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود. همچنین همشهریان بوشهری می‌توانند از طریق پیج اینستاگرامی سازمان فرهنگی به آدرس (bu.farhangi) جهت دریافت نکات آموزشی و بهداشتی و یا گزارش تخلف، با همکاران ما در ارتباط باشند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار