نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 اسفند 1398 - 17:22

نوای جنوب:تجلی اراده و ترسیم عشق، ایثار، و نوع دوستی توسط جوانان در شهر وحدتیه با آغاز به کار و راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط خیرین با توان تولید روزانه ۱۰۰۰ عدد ماسک صورت گرفت.

نوای جنوب: تجلی اراده و ترسیم عشق، ایثار، و نوع دوستی توسط جوانان در شهر وحدتیه با آغاز به کار و راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط خیرین با توان تولید روزانه ۱۰۰۰ عدد ماسک صورت گرفت.

🌀⭕️ به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در همین راستا جناب آقای یحیی علیپور مدیر کارگاه مردمی تولید ماسک سردار شهید بنوی در شهر وحدتیه تصریح نمود:در پی شیوع بیماری کرونا و کمبود ماسک درسطح کشور، به صورت خودجوش و توسط برادران و خواهران بسیجی شهر از دوپایگاه بسیج مردمی شهید باهنر و سمانه و تحت نظارت حوزه مقاومت امام خمینی شهر شهید پرور و ولایت مدار وحدتیه و با همراهی،همدلی وهمکاری خیرین سطح شهر اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک نمودیم که الحمدالله در حال حاضر روزانه ۱۰۰۰ عدد ماسک در این کارگاه مردمی تولید میگردد.

🌀🔵 علیپور بابیان اینکه این ماسک ها بصورت رایگان توزیع میگردد اظهار داشت: در حال حاضر ماسک های تولیدی این واحد مردمی روزانه در اختیار همشهریان،کسبه،کارگران شهرداری ، دانشگاه علوم پزشکی استان،بیمارستان خلیج فارس، صادق گنجی، سلمان فارسی و سایر بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی درسطح استان بصورت رایگان توزیع میگردد.

🌀⭕️ سروان رستمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر وحدتیه نیز با سپاس از همت و ایثار برادران و خواهران بسیجی شهر که با عمل و احساس مسئولیت خویش تجلی اراده و ترسیم عشق،ایثار و نوع دوستی وانسان دوستی خویش را ظاهر نموده اند،اظهار  داشت:تمامی هزینه های این کارگاه از قبل خرید پارچه مخصوص،نخ و .... همگی توسط خیرین نوع دوست شهر تامین و پرداخت میگردد. وی با اشاره به لزوم توسعه این کارگاهها درجهت تامین ماسک موردنیاز جامعه، خبر از راه اندازی دو شعبه دیگر در روستای سرقنات و قلعه سفید دادند که هم اینک با مدیریت آقای علیپور و نظارت حوزه مقاومت بسیج شهر وحدتیه درحال تولید ماسک هستند.

🌀🔵 لازم به توضیح است این کارگاه روزانه توسط مسئولین مورد بازدید قرار میگیرد.در روز چهارشنبه ۲۱ اسفندماه نیز این کارگاه مورد بازدید مهندس محمدزاده معاون محترم سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر،جناب سرهنگ غلامپور فرمانده ارجمند سپاه شهرستان دشتستان، مهندس مشایخی بخشدار محترم سعدآباد، مهندس عباسی شهردار، کشاورز ریاست و سایر اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه قرارگرفت که دراین بازدیدها مسئولین ضمن تقدیر و تکریم از حس نوع دوستی و ایثار خانواده معظم شهدا و برادران و خواهران بسیجی و انقلابی شهر وحدتیه آمادگی خویش رابرای همکاری با مدیران این کارگاه اعلام داشتند.درهمین خصوص جناب مهندس محمدزاده معاون سازمان صمت استان بوشهر مبلغ ۵۰ میلیون ریال به این امر اختصاص و کمک مالی نمودند.



















کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار