نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 اسفند 1398 - 20:43

نوای جنوب:نائب رییس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: مردم در راستای پیشگیری از شیوع بیماری‌‌های ناشی از ویروس کرونا ضمن توجه جدی به نکات بهداشتی از سفرهای غیرضروری، مسافرت و تجمع ها خودداری کنند.





نوای جنوب: نائب رییس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: مردم در راستای پیشگیری از شیوع بیماری‌‌های ناشی از ویروس کرونا ضمن توجه جدی به نکات بهداشتی از سفرهای غیرضروری، مسافرت و تجمع ها خودداری کنند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، هشدارهای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و کارشناسان مبنی بر مخاطرات مراسم جمعی و گردهمایی ها از مردم شریف شهر برازجان خواستارم تا اطلاع ثانوی از رفتن به آرامستان جهت حفظ سلامتی خود و شهروندان خودداری نمایند زیرا مهمترین عامل شکست کرونا و حفظ سلامت مردم توجه به توصیه متخصصان مبنی بر عدم تردد در بیرون از خانه و مکانهای پرجمعیت است.
شهروندان در پنجشنبه پایانی سال از مراجعه به آرامستان‌ها چشم پوشی کنند و در ایام عیدنوروز نیز از دید و بازدیدها و دیده بوسی با اقوام و آشنایان صرف نظر نمایند؛ توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت و استفاده صحیح از ماسک و دستکش و شستشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون و ضد عفونی کردن محیط خانه و اقلامی که از بیرون وارد خانه می‌شود، بسیار ضروری است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
مهدی نیکنام

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار