نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 اسفند 1398 - 13:32

نوای جنوب:وی عنوان کرد: پس از شناسایی محل اختفاء متهم توسط ماموران انتظامی، طی هماهنگی های قضائی و انتظامی در یک عملیات پلیسی وی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

نوای جنوب:رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: فردی که تحت عنوان فروش خودروهای خارجی به چند نفر اقدام به کلاهبرداری ۳۰ میلیاردی در شهرستان بوشهر کرده و سپس متواری شده بود، دستگیر شد.

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: در پی رصد اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی مبنی بر اینکه فردی که در یکی از نمایشگاه های اتومبیل بوشهر به عنوان مباشر مشغول به فعالیت بود و خودرو برای متقاضیان تهیه می کرد و به بهانه خرید خودرو برای مشتریان از آنان مبلغی از ۱۳۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان جمعا به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال دریافت و به مکان نامعلومی متواری شده است.

وی عنوان کرد: پس از شناسایی محل اختفاء متهم توسط ماموران انتظامی، طی هماهنگی های قضائی و انتظامی در یک عملیات پلیسی وی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

وی رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: پس از تفهیم اتهامات وارده بر متهم وی پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات کافی، اعتراف کرد و راهی زندان شد.



کانال خبری نوای جنوب

مرتبط:
برچسب ها:
کلاهبردار

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار