نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 اسفند 1398 - 14:14
روز گذشته:

نوای جنوب:در راستای توسعه اشتغال و بکارگیری نیروهای کار بومی در تاسیسات نفتی، نشستی با حضور مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه با مدیران شرکت حفاری دانا مستقر در منطقه نفتی نرگسی برگزار گردید.

نوای جنوب:  در راستای توسعه اشتغال و بکارگیری نیروهای کار بومی در تاسیسات نفتی، نشستی با حضور مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه با مدیران شرکت حفاری دانا مستقر در منطقه نفتی نرگسی برگزار گردید.

  دراین دیدار که در محل دفتر این شرکت واقع در منطقه نفتی نرگسی برگزار گردید،علاوه بر مهندس عباسی شهردار وحدتیه آقایان کشاورز ریاست شورای اسلامی شهر و شهرستان،حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت شهر،باقرزاده معاون اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد و رستمی فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی شهر وحدتیه حضور داشتند.

  درابتدا مهندس عباسی، آقای کشاورز و سایر مسئولین شهر با تاکید و بیان مطالبه اصلی خویش مبنی بر همت و تلاش مضاعف جهت توسعه امر اشتغال و بکار گیری حداکثری نیروهای کار بومی خصوصا جوانان جویای کار در پروژه های نفتی منطقه نرگسی و شرکت حفاری دانا،از مدیریت محترم این شرکت خواستار همکاری و مشارکت در تحقق و اجرایی شدن مطالبه فوق گردیدند.

  در همین راستا مهندس باکی مدیریت محترم شرکت حفاری دانا مستقر در منطقه نفتی نرگسی ضمن خوش آمد گویی و ابراز خرسندی از دیدار با مدیران و مسئولان شهر وحدتیه طی سخنانی با تقدیر وسپاس فراوان از همکاری و همراهی مجموعه مدیریتی و شهروندان فهیم وشریف وحدتیه با مدیران این شرکت و تاکید بر صحت و حق بودن مطالبه مطرح شده تصریح نمودند: تمام سعی و تلاش مجموعه بر توسعه امر اشتغال و بکارگیری نیروهای کار بومی منطقه در این شرکت بوده به نحوی که از حدود ۲۰۰ نفر نیروی مشغول در این پروژه ۱۴۰ نفر از نیروی های کار بومی و جوانان منطقه وحدتیه هستند.

  مهندس باکی افزود:ما به این امر افتخار میکنیم که با توکل بر خداوند متعال بتوانیم با کار و تلاش شبانه روزی و حفاری در کوههای منطقه نفتی نرگسی همچنین اشتغال جوانان این منطقه، گامهای اندکی در مسیر رشد،توسعه پایدار وپیشرفت همه جانبه منطقه و شهر وحدتیه برداریم.وی ادامه داد: سعی گردیده در امر پیمانکاری ماشین آلات و بکارگیری نیروهای راننده،حراست، خدماتی و ..... تماما از ظرفیت و پتانسیل این منطقه در راستای اهداف و اجرای وظایف شرکت استفاده و بهره کافی برده شود.

  در پایان جلسه مجددا آقای کشاورز ریاست شورای اسلامی شهر و شهرستان از همکاری و همدلی مدیران ارزشمند این شرکت خصوصا جناب آقای مهندس باکی تقدیر و تشکر نمودند و با توجه و تاکید بر ظرفیتها،توانمندیها، پتانسیل و وجود جوانان تحصیل کرده و پر شور در شهر وحدتیه خواستار تداوم این همکاریها و توجه وافر و بیشتر به توسعه امر اشتغال جوانان شهر همچنین استفاده بهینه از نیروها و ماشین آلات راه سازی و پیمانکاران شهر گردیدند.













کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شورای وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار