نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 اسفند 1398 - 09:19
مدیر شرکت مخابرات منطقه بوشهر خبر داد

نوای جنوب: علی مهرپویا پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در راستای مقابله با ویروس کرونا، اقدامات ویژه ای در سطح شرکت مخابرات استان بوشهر انجام شده است.

نوای جنوب:

به گزارش سوک ، علی مهرپویا   اظهار داشت: در راستای مقابله با ویروس کرونا، اقدامات ویژه ای در سطح شرکت مخابرات استان بوشهر انجام شده است.
وی افزود: در نخستین گام با تشکیل جلسه ای، اعضای کمیته پیشگیری ویروس کرونا در شرکت مخابرات استان بوشهر مشخص و تقسیم وظایف در این بخش انجام شد.
مدیر شرکت مخابرات منطقه بوشهر تصریح کرد: کنترل سنجش تب همکاران در مبادی ورودی و محل کار، شناسایی پرسنل دارای بیماری خاص و تنگی نفس و پیگیری به منظور دور کاری و کنترل تب سنجی مراجعین به ساختمان اداری و امکان شستشو و ضد عفونی دست ها در مبادی ورودی به عنوان یک برنامه روزانه انجام می شود.
مهرپویا ادامه داد: اقلام بهداشتی شامل پک ماسک ، دستکش ، لیوان یکبار مصرف و مواد ضد عفونی جهت تمامی همکاران تهیه و در ساعات اداری تمامی سطوح ، دستگیره ها ، دسته صندلی ها ، میز، تجهیزات و سایر وسائل موجود به شکل روزانه ضدعفونی می شوند.
وی عنوان کرد: برای رعایت حال مردم و جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضروری که می تواند در شیوع این بیماری نقش داشته باشد اقدام به پاسخگویی غیر حضوری از طریق سامانه های مربوطه و شماره های در نظر گرفته کرده ایم.
مدیر شرکت مخابرات منطقه بوشهر بیان کرد: نصب بزرگترین بیلبورد مرکز استان با محتوای هشدارهای بهداشتی و اعلام شماره های تماس غیر حضوری، کاهش ساعات اداری بر اساس بخش نامه استانداری و اعزام مامور به تمامی شهرستان ها جهت کنترل و آموزش توصیه های بهداشتی و سنجش تب همکاران نیز انجام شده است.
مهرپویا ادامه داد: چاپ پوستر هشدار و توصیه های بهداشتی به همکاران و نصب در تابلوهای اعلانات، ضد عفونی کردن محل های پرتردد  و سرویس های بهداشتی به صورت مستمر و اطلاع رسانی اطلاعیه های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شرکت مخابرات ایران از طریق فضای شبکه های اجتماعی مجازی نیز ر حال انجام است.
وی با اعلام این که دستگاه های اجرایی در کنار مردم عزم خود را برای مقابله با ویروس کرونا جزم کرده اند، گفت: موضوع مقابله با ویروس کرونا در ابعاد فردی و اجتماعی با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی استان بوشهر به سمتی پیش می رود که با یک تعامل و همگرایی، می توان به شکل مناسب و قابل قبولی با کمترین هزینه ممکن این ویروس را از پای درآورد.


کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
مخابرات استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار